تور مالزی: هتل های 4 ستاره پنانگ مالزی

به گزارش آخرین خبر، برترین هتل های 4 ستاره پنانگ

پنانگ یکی از استان های مالزی است که در ساحل شمال غربی شبه جزیره مالزی قرار گرفته است، دو بخش دارد که یکی از آن ها جزیره پنانگ است که جورج تاون مرکز پنانگ در آن قرار گرفته است، پنانگ از اهمیت مالی و شهری مهمی برخوردار است، جورج تاون در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است و از منطقه ها پرطرفدار مالزی به شمار میرود بیشتر گردشگران در مدت اقامت خود در این شهر در هتل های این منطقه اقامت می نمایند، می خواهیم شما را با هتل های 4 ستاره پنانگ آشنا کنیم با خبرنگاران همراه باشید.

تور مالزی: هتل های 4 ستاره پنانگ مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

هتل SunWay GoergeTown پنانگ

هتل 4 ستاره سان وی موقعیت مکانی بسیار خوبی است چون در قلب پنانگ در منطقه تاریخی و شلوغ جورج تاون قرار گرفته است، این منطقه هم تجاری و هم فرهنگی است و می توانید با کمی پیاده روی به معروف ترین جاذبه های گردشگری و منطقه خرید و اداره های دولتی برسید، کو کنگسی که معروف ترین خانه های قبیله ای پنانگ است با 15 دقیقه رانندگی از هتل قابل دسترسی است و اگر به خوردن غذاهای محلی علاقه دارید فاصله هتل تا محل غذاهای معروف 5 دقیقه رانندگی است. ساحل باتو فرینگی که از برترین سواحل پنانگ است با ماشین فقط 25 دقیقه راه است، هتل 249 اتاق دارد که همه اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، حمام، مینی بار، یخچال کوچک، وای فای، تلفن و تلویزیون هستند، و امکانات تفریحی هتل هم شامل باشگاه، بیلیارد، دارت و استخر است.

هتل Royal پنانگ

هتل رویال پنانگ در منطقه جورج تاون قرار گرفته است در این هتل می توانید از استخر مجهز هتل بهره ببرید و با شنا اوقات خوشی را بگذرانید اگر هم دوست دارید که در طول سفر خود فعالیت های ورزشی داشته باشید به باشگاه مجهز هتل بروید، در این هتل امکان دسترسی به اینترنت رایگان را دارید و می توانید هر وقت که خواستید به اینترنت متصل شوید، فاصله هتل تا ایستگاه قایق های پنانگ 5 دقیقه رانندگی است و اگر دوست دارید در این شهر خرید داشته باشید از این هتل می توانید به راحتی به مجتمع خرید پنانگ پلازا بروید، اگر علاقمند به غذاهای محلی هستید می توانید با 15 دقیقه پیاده روی به شهر چینی ها و مرکز غذاهای معروف آن برسید، هتل رویال پنانگ 237 اتاق دارد که همه اتاق ها حمام، سشوار، جای| قهوه ساز و مینی بار دارند.

هتل holiday inn مالزی

هتل 4 ستاره هالیدی این، هتلی است که در امتداد شن های سفید ساحل باتو فرینگی قرار گرفته است، این هتل برای کسانی که به ورزش های آبی علاقه دارند بسیار مناسب است چون امکانات ورزش های آبی و بعلاوه استخر دارد، در نزدیکی بازار شبانه معروف قرار گرفته است و آن هایی که علاقه مند به خرید هستند را راضی می نماید، از هتل تا تا جورج تاون 30 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی بایان لپاس 45 دقیقه رانندگی فاصله است، هتل 350 اتاق دارد که اتاق ها دکوراسیون چوبی کلاسیک دارند و مجهزبه تلویزیون و حمام شخصی می باشند، در طول روز می توانید زیر تابش آفتاب از ورزش هایی مثل والیبال ساحلی یا پاراسیلینگ لذت ببرید. در رستوران هتل انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و محلی سرو می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2021

به "تور مالزی: هتل های 4 ستاره پنانگ مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: هتل های 4 ستاره پنانگ مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید