بهترین هتل های 4 ستاره کوالالامپور؛ شهر آسمان خراش ها در مالزی

به گزارش آخرین خبر، یکی از مهم ترین چالش های پیش رو در سفر به شهر زیبای کوالالامپور انتخاب هتلی مناسب در میان هتل های متنوع است؛ در این مقاله همراه شما خواهیم بود که با معرفی هتل های 4 ستاره سفری لوکس را در این شهر تجربه کنید.

بهترین هتل های 4 ستاره کوالالامپور؛ شهر آسمان خراش ها در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

کوالالامپور پایتخت جذاب مالزی، امروزه یکی از مهم ترین مقاصد آسیایی است که در هر فصل از سال بازدیدنمایندگان خاص خودش را دارد. این شهر زیبا با داشتن جاذبه های رنگارنگ، آسمان خراش های سر به فلک کشیده و معابد پر رمز و رازش از مهمانان خود میزبانی می نماید. بنابراین کوالالامپور جوابگوی هر سلیقه ای است که هم از عاشقان غذا با تنوع غذاهای محلی در رستوران های فوق العاده خود پذیرایی کند و هم از علاقه مندان به خرید و گشت و گزار شهری خدمات مناسبی را ارائه دهد.

هر مسافری که به این شهر پا می گذارد، با تعداد بسیاری از هتل ها روبرو می گردد که اگر برای بار اول به آنجا سفر نموده باشد، این تعدد هتل ها سردرگم نماینده خواهد بود. در این مقاله برای شما لیستی از بهترین هتل های 4 ستاره کوالالامپور را حاضر نموده ایم که با خیال راحت تری هتل خود را انتخاب کنید؛ تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

  • هتل ایمپیانا کی ال سی سی (Impiana KLCC Hotel)
  • هتل کروس کوالالامپور (Corus Hotel Kuala Lumpur)
  • هتل گرند سیزن کوالالامپور (Grand Seasons Hotel Kuala Lumpur)
  • هتل رویال چولان بوکیت بینتانگ (Royale Chulan Bukit Bintang)
  • هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر (Novotel Kuala Lumpur City Centre)
  • هتل وردانت هیل کوالالامپور (Verdant Hill Hotel Kuala Lumpur)
  • هتل سوئیس گاردن بوکیت بینتانگ کوالالامپور (Swiss-Garden Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur)
  • هتل ملیا کوالالامپور (Meliá Kuala Lumpur)
  • هتل ویستانا کوالالامپور تیتیوانگسا (Vistana Kuala Lumpur Titiwangsa)
  • هتل دی مجستیک پالاس - سوئیس گاردن (DMajestic Place by Swiss Garden)
  • هتل فدرال کوالالامپور (The Federal Kuala Lumpur)
  • هتل پی ان بی پردانا سوئیتز آن پارک (PNB Perdana Hotel & Suites On The Park)

هتل ایمپیانا کی ال سی سی (Impiana KLCC Hotel)

هتل ایمپیانا کی ال سی سی هتلی لوکس و بی نظیر است که در مرکز شهر واقع شده به گونه ای که توسط تعداد زیادی از مغازه ها و رستوران ها در منطقه بوکیت بینتاگ (Bukit Bintang) احاطه شده است. این هتل با خدمات فوق العاده ای که عرضه می نماید با هتل های 5 ستاره برابری می نماید و با توجه به موقعیت و ویژگی هایی که دارد، انتخاب بسیاری از گردشگران در سفر به کوالالامپور است.

انتخاب هتلی با چشم انداز خاص که در هر موقع از شبانه روز بتوانید از زیبایی های آن لذت ببرید، انتخابی هوشمندانه است و می توان با اطمینان گفت که اتاق های این هتل این ویژگی را دارد و با پنجره های بزرگ، منظره زیبایی از شهر را به مهمانان خود هدیه می دهد.

اتاق های هتل دارای دکوری مدرن هستند و بیشتر رنگ های گرم در آن به چشم می خورد. در اتاق ها امکاناتی مانند اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، مینی بار و حمامی شیک برای مهمانان در نظر گرفته است.

رستوران مدرن هتل با طراحی خاص و زیبایش فضایی آرام را برای مهمانان خود فراهم می نماید تا آن ها بیشترین لذت را از غذاهای محلی و بین المللی که ارائه می گردد، ببرند. حتما از دسرهای متنوعی که در میز دسر برای شما تهیه شده است تست کنید، مطمئنا عاشق آن ها خواهید شد. اگر اهل نوشیدنی هستید و دوست دارید که در محیطی زیبا و آرامش بخش لحظاتی خوب را سپری کنید، به بار هتل بروید و از نوشیدنی و تنقلاتی که سرو می گردد، میل کنید.

از هر چیزی که در این هتل بگذریم، از مرکز اسپا و استخر آن نمی توان گذشت. استخر روباز این هتل با منظره فوق العاده از برج های پتروناس شما را شگفت زده خواهد نمود و نه تنها تفریحی مهیج را تجربه می کنید، بلکه چشم اندازی فوق العاده را نظاره خواهید کرد. مرکز اسپا و ماساژ این هتل نیز با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به مهمانان خود است.

از این هتل تا پارک باغ های دریاچه 5.9 کیلومتر، تا برج های دوقلو پتروناس 0.5 کیلومتر و تا مرکز خرید پاویلیون 0.5 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 13 Jalan Pinang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 519 اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر روباز، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و ماساژ، اینترنت بی سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایایی، اندونزی، انگلیسی)

هتل کروس کوالالامپور (Corus Hotel Kuala Lumpur)

هتل کروس کوالالامپور یکی از بهترین هتل های 4 ستاره است که در منطقه مثلث طلایی (Golden Triangle) کوالالامپور واقع شده و دارای موقعیت مرکزی و مناسبی است. این هتل از دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی برخوردار است و ایستگاه مترو در چند قدمی آن واقع شده است. این هتل به تازگی بازسازی شده است و امکانات حمل و نقل رایگان را برای بازدید از جاذبه های شهر برای مهمانان خود فراهم می نماید. گردشگرانی که از نقاط مختلف جهان در این هتل اقامت دارند، همگی از برخورد صمیمی و گرم کارمندان رضایت دارند.

اتاق های هتل دارای محیط دنج و آرام هستند و برای میهمانان اقامتی مطلوب را فراهم می نماید. مبلمان مدرن و دکوراسیونی با رنگ های چشم نواز در طراحی این اتاق ها به کار گرفته شده است و مهمانان می توانند از منظره شهر از اتاق های خود نیز لذت ببرند. خدمه هتل به طور مداوم برای پاکیزگی و سرویس دهی این اتاق های لوکس، کوشش می نمایند تا اقامت بی نقصی را برای مهمانان فراهم سازند.

شما در این هتل با رستوران های مختلف با غذاهای متنوع شرقی روبه رو خواهید شد که می توان به غذاهای چینی و ژاپنی در آن اشاره نمود. نگران نباشید، اگر ذائقه شما با این غذاها سازگار نیست، غذاهای محلی نیز در منوی آن ها پیدا خواهید کرد که به ذائقه ما ایرانی ها کمی نزدیک تر است. در شب به بار هتل بروید و از نوشیدنی های آن تست کنید.

پیشنهاد دیگر ما در مدت اقامت خود استفاده از خدمات ماساژ در این هتل است. مرکز اسپای این هتل محیطی آرام را همراه با موسیقی روح نوازی برای مهمانان فراهم می نماید و اگر از گشت و گذار در شهر خسته شدید، این مرکز انرژی از دست رفته شما را باز خواهد گرداند. از این هتل تا تا برج های دوقلو پتروناس 0.5 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 13 Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 388 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و خدمات متنوع ماساژ، اینترنت بی سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایایی، انگلیسی)

هتل گرند سیزن کوالالامپور (Grand Seasons Hotel Kuala Lumpur)

بسیاری از هتل ها وجود دارند که علاوه بر ویژگی های کلی مانند خدمات و موقعیت، به خاطر ویژگی های برجسته ای که دارند شناخته می شوند؛ هتل گرند سیزن کوالالامپور عنوان بلندترین هتل را در مالزی به خود اختصاص داده و در کنار امکانات برجسته ای که ارائه می نماید، در چشم بسیاری از گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

امکانات این هتل و اتاق های آن جوابگوی انتظارات تمام میهمانانی است که برای تفریح یا تجارت این شهر را برمی گزینند. اتاق های مدرن هتل با رنگ کرم و نور آباژورها فضایی خاص را ایجاد نموده است. هر چیزی که برای اقامتی بی نقص ضروری است، در این اتاق ها وجود دارد.

غذاهای بین المللی و محلی در رستوران هتل برای مهمانان سرو می گردد و پیشنهاد می گردد که به رستوران هندی هتل بروید و از منوی متنوع آن غذایی لذیذ را سفارش دهید؛ مطمئنا انتخابی فوق العاده خواهد بود.

همواره شنا در فضای باز یکی از علاقه مندی های شناگران است و چه بسا کسانیکه علاقه به تفریح و نشاط دارند، دوست دارند در کنار خانواده خود این تجربه را داشته باشند؛ استخر این هتل در یک محیط فوق العاده همه خواسته های شما را برآورده می نماید. به مرکز اسپا و ماساژ این هتل نیز حتما سر بزنید.

موقعیت مکانی این هتل در خیابان پاهنگ نزدیک محله چو کیت واقع شده است. همچنین شما می توانید با چند قدم به ایستگاه مونوریل، بازار روز و مناطق پر از جنب و جوش مرکز شهر بروید. موقعیت استراتژیک این هتل به سبکی است که شما علاوه بر دسترسی آسان به مرکز شهر به مکان های پرطرفدار توریستی همانند برج دو قلوی پتروناس که در فاصله 1.6 کیلومتری فاصله دارد بروید.

  • آدرس: 72 Jalan Pahang, 53000 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 678 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و خدمات متنوع ماساژ، اینترنت بی سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایایی، انگلیسی)

هتل رویال چولان بوکیت بینتانگ (Royale Chulan Bukit Bintang)

هتل رویال چولان بوکیت بینتانگ کوالالامپور در یک برج سفید بلند و زیبا و در محلی که هتل های بسیاری قرار دارند، مستقر است. هتل در منطقه مثلث طلایی واقع شده است، محلی که به قطب سرگرمی و خرید معروف است. لابی هتل حال و احوال کلاسیک دارد و کفپوش های مرمری طرح دار در تمام فضای هتل به چشم می خورد و همچنین مبل های چرمی که کمی قدیمی به نظر می رسند، اما همچنان زیبایی خود را دارند.

اتاق های هتل با لوازم زیبا دکور شده اند و پنجره اتاق ها با چشم انداز فوق العاده از شهر با پرده های بلند پوشیده شده اند. کارهای هنری روی دیوار اتاق ها به چشم می خورد و برخی از اتاق ها بخش های نشیمن جداگانه دارند.

کیفیت غذاهایی که در رستوران هتل ارائه می گردد خوب است، اما می تواند بهتر باشد؛ غذاهای محلی و بین المللی در رستوران سرو می گردد. اگر علاقه دارید بیشتر در میان مردم بومی باشید، به رستوران های متنوعی که در این محله وجود دارد بروید و رنگ دیگری به سفر خود بدهید.

استخر هتل در محیطی زیبا با درختان نخل می تواند گزینه ای برای تفریح عصرگاهی برای مهمانان باشد که با نوشیدنی هایی که در آنجا سرو می گردد، بیشتر از این فضا لذت خواهند برد.

  • آدرس: Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 400 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، اینترنت بی سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (مالایایی، انگلیسی)

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر (Novotel Kuala Lumpur City Centre)

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر در مرکز شهر و در موقعیتی ایده آل و بی نظیر، ما بین برج های پتروناس و منطقه بوکیت بینتانگ که به عنوان قطب فروشگاهی شهر است، واقع شده است. این هتل نیز در منطقه مثلث طلایی واقع شده است و به جهت فاصله چند قدمی تا مراکز خرید برای گردشگران علاقه مند به خرید و گردش در مراکز فروشگاهی بسیار مناسب است. سیستم حمل و نقل شهری نیز از این هتل به راحتی در دسترس است و همه این ویژگی ها در کنار هم این هتل را به انتخابی باارزش در میان گردشگران این شهر تبدیل نموده است.

این مجموعه دارای اتاق های پرتعداد و مناسب برای هر گونه سیلقه است و دکوری ساده دارد. در اتاق های هتل امکانات متنوعی تعبیه شده تا اقامتی راحت و با آرامش برای مهمانان فراهم سازند.

تمامی میهمانان این هتل می توانند از رستوران های متنوع هتل که یکی به ارائه غذاهای بین المللی و دیگری هم غذاهای چینی را سرو می نمایند، مراجعه نمایند یا برای صرف انواع نوشیدنی، استراحت و لذت بردن از اقامت شان، تا پاسی از شب میهمان بار این هتل باشند. در لابی، انواع اسنک و نوشیدنی نیز سرو می گردد که برای شبانگاه می تواند پشنهاد معقولی باشد. خاطر نشان می شوم که صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می گردد.

این هتل سعی دارد علاوه بر خدمات اصلی، امکانات تفریحی ایده آلی را برای مهمانان خود فراهم کند که از این میان به استخر روباز و مرکز اسپا می توان اشاره نمود.

  • آدرس: 2 Jalan Kia Peng, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 295 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، اینترنت بی سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و شستشو، امکانات وی آی پی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، تبادل ارز، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (مالایایی، انگلیسی، چینی)

هتل وردانت هیل کوالالامپور (Verdant Hill Hotel Kuala Lumpur)

هیچ چیز مانند اقامت در هتلی لوکس و زیبا که دسترسی عالی به هر بخش از شهر داشته باشد، نمی تواند یک سفر را خاطره انگیز کند. هتل وردانت هیل کوالالامپور در قلب شهر واقع شده است و شرایط را برای گردشگری در این شهر راحت نموده است و می تواند یک آغاز عالی برای گشت و گذار در این شهر باشد. این هتل می تواند به طرز شگفت انگیزی رضایت هر نوع سلیقه را فراهم کند؛ وقتی شما قدم به لابی این هتل می گذارید، این قضیه برای شما کاملا روشن خواهد شد.

اتاق های هتل ساده و زیبا هستند و همه آن ها مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و تلویزیون هستند. از بخش های مهیج و جذاب این هتل استخر تراس مانند آن است که شنا در آن حتما توصیه می گردد و بی شک شما نیز از شنا در آن لذت خواهید برد.

  • آدرس: 6, Changkat Raja Chulan, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 223 اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر روباز، اینترنت بی سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و شستشو، امکانات وی آی پی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (مالایایی، انگلیسی، چینی)

هتل سوئیس گاردن بوکیت بینتانگ کوالالامپور (Swiss-Garden Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur)

هتل سوئیس گاردن بوکیت بینتانگ کوالالامپور هتلی با اقامت در سطح بین المللی را برای مهمانان خود فراهم می نماید و امکانات کامل و دسترسی خوبی که به دیگر مناطق شهر دارد، آن را به هتل برتر تبدیل نموده است؛ سالانه بسیاری از گردشگران این هتل را برای سفر خود انتخاب می نمایند. این هتل در میان دو جاذبه دیدنی مهم شهر یعنی خیابان مشهور بوکیت بینتانگ و همینطور محله رنگارنگ چینی ها قرار گرفته است. هتل تازه بازسازی شده است و به همراه خدمات کامل در جهت تبدیل سفری خاص برای مهمانان خود قدم برمی دارد.

اتاق های متنوعی در این هتل به مهمانان پیشنهاد می گردد که مجهز به امکانات رفاهی استاندارد هستند و همه آن ها شامل چشم انداز شهر، مینی بار، تهویه مطبوع هوا و امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه هستند. باید گفت که بیشتر دکوراسیون اتاق ها قهوه ای و استفاده از رنگ های گرم است.

شما روز خود را با صبحانه ای متنوع در این هتل آغاز می کنید و برای وعده های دیگر شما غذاهای لذیذ محلی و بین المللی در نظر گرفته شده است. این هتل دارای یک رستوران چینی نیز است و اگر دوست دارید از این غذاها تست کنید، حتما به آن مراجعه کنید. بار هتل نیز با نوشیدنی های متنوع از مهمانان خود پذیرایی می نماید.

یک مرکز اسپا و سلامتی بی نظیر و کامل در این مجموعه گنجانده شده که خدماتی نظیر استخر شنای روباز، سونا و همینطور ارائه خدمات ماساژهای طبیعی و درمانی مختلف در مرکز اسپا برای مهمانان ارائه می گردد.

منطقه بوکیت بینتانگ که بسیاری از هتل ها در این منطقه قرار دارند، یکی از بهترین انتخاب ها برای گردشگرانی است که علاقه مند به انجام تفریحات و فعالیت های خانوادگی بوده و همینطور به دنبال بهترین پیشنهادها، حراج ها و خرید در جهانی مد و فشن هستند.

  • آدرس: N 117 Jalan Pudu, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 310 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، استخر روباز، اینترنت بی سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و شستشو، امکانات وی آی پی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (مالایایی، انگلیسی، چینی)

هتل ملیا کوالالامپور (Meliá Kuala Lumpur)

هتل ملیا کوالالامپور در مرکز منطقه معروف مثلث طلایی و در منطقه ای بزرگ و مملو از مراکز تجاری شهر واقع شده است. میهمانان این مجموعه می توانند به لطف سیستم حمل و نقلی که درست روبه روی ساختمان این هتل قرار گرفته است، کمتر از چند دقیقه به یکی از جاذبه های دیدنی شهر به ویژه برج های دوقلوی پتروناس برسند. سایر نقاط دیدنی شهر نظیر فروشگاه ها و مراکز خرید همگی در فاصله چند قدمی از این هتل واقع شده است.

اتاق ها و سوئیت های لوکس این مجموعه همگی به تازگی بازسازی شده اند و امکانات متعددی از جمله تهویه مطبوع هوا، مینی بار، اینترنت بی سیم و چشم اندازی زیبا از شهر را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. دکور اتاق ها مدرن و ساده است، اما نظر مهمانان را به خود جلب می نماید و می تواند رضایت آنان را بدست آورد.

مهمانان می توانند از خوردن غذاهای بین المللی ارائه شده در این رستوران که تا پاسی از شب در خدمت میهمانان خود است، لذت ببرند. اگر علاقه دارید که در بعدازظهر یا زمانیکه وقت آزاد دارید، در کنار دوستان یا خانواده خود لحظات خوبی را تجربه کنید، به بار درخشان هتل بروید و هم از فضای آرام آن لذت ببرید هم نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهید.

استخر و مرکز اسپای این هتل نیز برای بسیاری از گردشگران جذاب است؛ در استخر زیبای هتل شنا کنید و در کنارش از نوشیدنی های طبیعی و تازه که سرو می گردد، میل کنید.

  • آدرس: 16 Jalan Imbi, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 288 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، استخر روباز، اینترنت بی سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، منوی بچه ها، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و شستشو، امکانات وی آی پی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (مالایایی، انگلیسی، چینی، اسپانیایی)

هتل ویستانا کوالالامپور تیتیوانگسا (Vistana Kuala Lumpur Titiwangsa)

هتل ویستانا کوالالامپور تیتیوانگسا هتلی مدرن و مجلل است که در سال 2009 افتتاح شده است و دسترسی خوبی به مراکز خرید و مراکز تفریحی دارد. همواره یکی از دلایلی که باعث می گردد هتلی در میان گردشگران برجسته باشد، لابی آن است؛ وقتی قدم به لابی این هتل می گذارید، از انتخاب خود مطمئن خواهید شد. اگر دنبال هتلی با هزینه متوسط و موقیعت عالی و امکانات کامل برای سفر به این شهر هستید، این هتل گزینه مناسبی است.

اتاق های هتل شیک و زیبا هستند و بیشتر رنگ طوسی در آن به چشم می خورد که با ترکیب رنگ زرشکی هارمونی جذابی را ایجاد نموده است؛ همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل هستند.

در رستوران مدرن و شیک این هتل با غذاهای محلی و بین المللی آشنا خواهید شد و سرآشپز منویی متنوع را در اختیار شما قرار خواهد داد که انتخاب را برای شما راحت خواهد نمود.

  • آدرس: 9 Jalan Lumut, Off Jalan Ipoh, 50400 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 362 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، استخر روباز، اینترنت بی سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، منوی بچه ها، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و شستشو، امکانات وی آی پی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، چینی، اسپانیایی)

هتل دی مجستیک پالاس - سوئیس گاردن (DMajestic Place by Swiss Garden)

هتل دی مجستیک پالاس - سوئیس گاردن در مرکز کوالالامپور جای گرفته و یک انتخاب محبوب برای مسافران است. این هتل چندان از مرکز شهر دور نیست و با طی کردن تنها 5 کیلومتر می توانید به بخش های مهم و مراکز خرید دسترسی داشته باشید، از طرفی تا فرودگاه نیز 50 دقیقه بیشتر فاصله ندارد.

هر اتاق سبک چیدمان خود را دارد و دکوراسیون آن سبک مینیمالیستی است؛ بیشتر از رنگ های خنثی در اتاق ها استفاده شده که حضور تک رنگ هایی مانند فیروزه ای به جذابیت اتاق ها افزوده است.

به استخر روباز هتل در طبقه آخر بروید و علاوه بر شنا کردن در استخر فوق العاده آن از چشم انداز فوق العاده شهر لذت ببرید. پیشنهاد می دهم که اگر از شنا کردن خسته شدید، از نوشیدنی های طبیعی که سرو می گردد میل کنید.

  • آدرس: 376 Jalan Pudu, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 188 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، استخر روباز، اینترنت بی سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، منوی بچه ها، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و شستشو، امکانات وی آی پی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، چینی، اسپانیایی)

هتل فدرال کوالالامپور (The Federal Kuala Lumpur)

مرکز شهر کوالالامپور جایی فوق العاده است که در آن می توان به بهترین فعالیت های سرگرم نماینده و همینطور بازدید از مراکز خرید پرداخت. هتل فدرال کوالالامپور از جمله هتل هایی است که در قلب این شهر زیبا و در کنار جاذبه های پرطرفداری واقع شده است که سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند. دسترسی سریع به مراکز دولتی و تجاری از این هتل بسیار راحت است و کسانیکه به منظور سفرهای کاری به این شهر سفر می نمایند، به راحتی می توانند به مقاصد خود برسند.

اتاق های دلباز هتل دکوری با رنگ خنثی و مدرن دارند و تمام تجهیزاتی که یک گردشگر مدرن احتیاج دارند، در طراحی این اتاق ها پوشش داده شده است.

با وجود رستوران ها و بارهای متعددی که در اطراف ساختمان هتل وجود دارد، این هتل خود دارای چندین رستوران شیک و متنوع است که غذاهای فوق العاده ای را برای مهمانان خود سرو می نماید؛ رستوران هتل علاوه بر غذاهای متنوعی که سرو می نماید، چشم انداز پانارومایی از شهر را به مهمانان خود هدیه می دهد. نباید فراموش کنید صبح ها به رستوران هتل بروید و صبحانه ای که برای شما فراهم شده است را میل کنید و روز خود را با انرژی بیشتر آغاز نمایید.

  • آدرس: 35 Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 450 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، استخر روباز، اینترنت بی سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و شستشو، امکانات وی آی پی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، چینی، اسپانیایی، اندونزی)

هتل پی ان بی پردانا سوئیتز آن پارک (PNB Perdana Hotel & Suites On The Park)

هتل پی ان بی پردانا سوئیتز آن پارک آخرین هتلی است که در این لیست به شما معرفی می کنیم. این هتل با سوئیت های متنوع از مهمانان خود میزبانی می نماید. این هتل فعالیت خود را در سال 2000 آغاز نموده و با امکانات خوبی که ارائه داده، توانسته است رضایت مهمانان خود را بدست آورد.

این هتل دارای اتاق هایی مدرن است و اقامتی مناسب را برای مهمانان خود فراهم نموده است. اتاق ها دارای دکوری با رنگ سفید هستند که با رنگ زرشکی ترکیب شده است.

رستوران زیبای هتل با نورپردازی زیبا و دکوراسیون مدرنی که دارد، لذت خوردن غذاهای محلی را برای مهمانان بیشتر می نماید. تراس این هتل گزینه ای عالی برای گذراندن یک بعدازظهر و خوردن نوشیدنی است.

اگر به ورزش علاقه دارید و قصد دارید در مدت سفر خود از ورزش دور نباشید، مرکز تناسب اندام هتل گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود. این هتل به تفریحات مهمانان خود بسیار اهمیت می دهد و علاوه بر استخر روبازی که دارید دارای بیلیارد و زمین تنیس است که علاقه مندان می توانند از این تفریحات بهره مند شوند.

  • آدرس: 10 Jalan Binjai, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 338 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، استخر روباز، اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق بازی، بیلیارد، زمین تنیس، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی و شستشو، امکانات وی آی پی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، چینی، اندونزی، عربی)

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل های 4 ستاره در شهر کوالالامپور بود؛ در این لیست کوشش شد تا هتل هایی ذکر گردد که در نوع خود بهترین هستند و از نوع امکانات و موقعیتی که دارند، بی نقص باشند. اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل های آن اقامت داشتید، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 418

به "بهترین هتل های 4 ستاره کوالالامپور؛ شهر آسمان خراش ها در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های 4 ستاره کوالالامپور؛ شهر آسمان خراش ها در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید