معرفی هتل 4 ستاره مرکیور در لیسبون

به گزارش آخرین خبر، هتل مرکیور لیسبون | Mercure Lisboa Hotel

امکانات فوق العاده این هتل 4 ستاره بسیار خاص و مجذوب کننده می باشد. هتل مرکیور لیسبون Mercure Lisboa Hotel دارای یک استخر بر روی پشت بام، با دیوارها و سقفی شیشه ای و نمایی از شهر می باشد. محله کومپولید Campolide که هتل در آن قرار گرفته است برای علاقه مندان به فرهنگ، غذا و یادمان ها مناسب است. موزه گولبنکیان Gulbenkian تنها 5 دقیقه تا هتل پیاده روی دارد. در متن زیر، با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیاتی همچون خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل مرکیور لیسبون تا دیدنی های این شهر را به تفصیل بیان کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره مرکیور در لیسبون

خدمات رفاهی هتل مرکیور لیسبون

تمام فضاهای عمومی هتل به اینترنت وای فای رایگان دسترسی دارند. امکانات مربوط به تجارت و کاری هتل شامل یک مرکز تجاری و 5 اتاق ملاقات به همراه امکانات فکس و فتوکپی نیز می باشد. کارکنان مهربان هتل به 4 زبان پرتغالی، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می کنند. کارکنان میز پذیرش شبانه روزی خدمات نگهبانی، دستگاه خودپرداز و تبدیل ارز، انبار چمدان و صندوق امانات قرار داده شده است. اگر با خانواده به این شهر سفر می کنید، از خدمات نگهداری از بچه ها بهره مند می شوید. برای نظافت لباس ها از جمله خشکشویی و اتوشویی باید مبلغی جداگانه پرداخت کنید. واکس زدن کفش و نظافت روزانه اتاق ها رایگان است.

کافی نتی با چند سیستم کامپیوتری در صورت نیاز در اخیارتان قرار داده می شود. روزنامه رایگان و فضایی برای افراد سیگاری در لابی است که می توانید از آنها استفاده کنید. پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل، نیاز به رزرو ندارد. هزینه آن روزانه پرداخت می شود و پارکینگ گاراژی نیز در اختیارتان قرار می گیرد. هتل ماشین یا لیموزین کرایه ای برایتان خواهد داشت. برای ترانسفر فرودگاهی و سرویس حمل و نقل باید هزینه جداگانه پرداخت شود و ورود حیوانات به هتل ممنوع است. دیگر امکانات هتل موارد زیر می باشد:

  • باربر و آسانسور
  • امکاناتی برای افراد کم توان یا ناتوان
  • دیوارهای ضد صدا
  • فروشگاه و استند روزنامه

ورود به هتل مرکیور لیسبون از ساعت 2 بعد از ظهر شروع شده و تا 05:30 صبح ادامه می یابد. برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. بچه ها زیر 18 سال، باید یک بزرگسال همراه خود داشته باشند.

امکانات تفریحی هتل مرکیور لیسبون

از امکانات متنوع این هتل غافلگیر خواهید شد. استخر هتل به صورت فصلی بوده و بر روی پشت بام قرار گرفته است. در کنار استخر می توانید بر روی مبل های راحتی دراز کشیده، از فضا لذت ببرید یا سفارش تنقلات و خوراکی دهید. نمایی که استخر ارائه می دهد بسیار زیبا و دیدنیی بوده و قسمت های سرپوشیده این فضا از آفتاب سوزان جلوگیری می کند. یک استخر آب داغ نیز مهیا می باشد.

رستوران هتل

بوفه صبحانه در دسترس می باشد و بین ساعت 6:30 تا 10:30 صبح سرو می شود. خدمات پذیرایی در اتاق در ساعات محدودی می باشد.

رستوران مالهوا Malhoa: این رستوران متخصص در تهیه و پخت انواع غذاهای بین المللی، محلی پرتغال یا قاره ای کلاسیک بوده و می توانید تمام وعده های غذایی شامل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده ها را در آن سفارش دهید. این فضا آمادگی دادن خدمات به شما مهمانان را دارد.

امکانات اتاق های هتل

تمام 104 اتاق و سوئیت هتل، امکاناتی از قبیل تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی، میز مطالعه، اینترنت وای فای رایگان، تلفن، گاوصندوق دیجیتالی و تهویه مطبوع می باشد. وان، وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان مانند شامپو و صابون، دستمال کاغذی، دمپایی، سشوار و حوله لباسی در حمام های خصوصی اتاق ها دیده می شود. دیگر امکانات درون اتاق ها را در متن پایین عنوان می کنیم:

  • تخت نوزاد رایگان
  • ملافه های رو تختی بدون ایجاد حساسیت
  • تهویه مطبوع
  • یخچال کوچک
  • امکانات تهیه چای و قهوه
  • گاوصندوق دیجیتالی

اگر برای اتاق ها تخت تاشو اضافه، درخواست دهید، باید هزینه ای برای آن پرداخت شود و اتاق های به هم مرتبط نیز برای رزرو وجود دارد. نظافت اتاق ها روزانه و به صورت رایگان انجام می گیرد. برای رزرو اتاق در هتل هالیدی این لیسبون یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل لیسبون در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل مرکیور لیسبون

  • اتاق استاندارد دبل: 23 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره شاید در سایز کینگ ،دارد. در حمام این اتاق تنها وان تعبیه شده است.
  • اتاق استاندارد دوقلو: با دو تخت یک نفره و 23 مترمربع مساحت است که در حمامش وان وجود دارد.
  • اتاق سوپریر دبل: با یک تخت یک نفره بزرگ کینگ و 23 مترمربع مساحت می باشد. در حمامش تنها وان وجود دارد.
  • اتاق سوپریر دوقلو: با دو تخت یک نفره و 23 مترمربع مساحت می باشد. در حمامش تنها وان وجود دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر لیسبون

جاذبه های فراوانی در اطراف این هتل 9 طبقه وجود دارد. برج های آموریراس تنها 2 دقیقه پیاده روی تا هتل دارد. همچنین دسترسی به ایستگاه های متروی باغ وحش جاردیم و سته ریوس تنها با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی ممکن است. ایستگاه اتوبوس سته ریوس نیز در 400 متری هتل واقع شده است. باغ وحش لیسبون نیز در 700 متری شما قرار گرفته است که تنها با 10 دقیقه پیاده روی به آن می رسید. رودخانه تجو در 4 کیلومتری و اقیانوس اطلس در 7 کیلومتری هتل قرار گرفته است.

  • کانال های آبی آکواداکت: 1 کیلومتر آن طرف تر است که با تاکسی حدود 6 دقیقه طی این جهت، طول می کشد.
  • مرکز خرید آموریراس: 1.7 کیلومتر آن طرف تر است که با تاکسی 7 دقیقه، طی این جهت طول می کشد. اگر اتوبوس شماره 758 را سوار شوید، 14 دقیقه ای به مقصد می رسید.
  • خیابان آزادی لیسبون: از شما 2.5 کیلومتر دورتر بوده که با 21 دقیقه سوار مترو شدن، به این خیابان دیدنی می رسید. ماشین سواری 12 دقیقه ای شما را به این مکان می رساند.
  • میدان چیادو: از هتل 3.7 کیلومتر دور بوده که با 18 دقیقه رانندگی، به آنجا می رسید. اتوبوس شماره 758 نیز 25 دقیقه ای شما را به این نقطه می رساند.
  • صومعه جرونیموس: 5.7 کیلومتر فاصله بوده که با 14 دقیقه رانندگی، به این جاذبه می رسید.
  • ایستگاه گار دو اورینت: تا هتل، 6.7 کیلومتر است که با ماشین و یا مترو 20 دقیقه طی این جهت طول می کشد.
  • لیسبون اوشن آریوم: این آکواریوم زیبا و سرگرم کننده تا محل اسکان شما، 6.9 کیلومتر است که با تاکسی حدود 20 دقیقه و با مترو 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • پارک ملی: از هتل 7.1 کیلومتر دور بوده که با 20 دقیقه رانندگی یا 25 دقیقه سوار مترو شدن، به این پارک خواهید رسید.
  • : تا این هتل 4 ستاره، 4.8 کیلومتر فاصله دارد. با 20 دقیقه رانندگی به هتل خواهید رسید.

موقعیت هتل مرکیور لیسبون

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

پرتغال، لیسبون 051-1099، خیابان جوزه مالهوا 23

Av. José Malhoa 23, 1099-051 Lisboa, Portugal

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2042

به "معرفی هتل 4 ستاره مرکیور در لیسبون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره مرکیور در لیسبون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید