ارزان ترین گوشی نوکیا به اندروید 10 بروز شد

به گزارش آخرین خبر، نوکیا بعد از دوره خریداری برند توسط شرکت HMD به یک شرکت مهم و دوست داشتنی در دنیای اندروید تبدیل شده است. این شرکت بروزرسانی های نسخه سیستم عامل را به صورت مرتب برای دستگاه های خودش عرضه می کند و آخرین گوشی از این لیست Nokia 1 Plus ، ارزان ترین آنهاست.

ارزان ترین گوشی نوکیا به اندروید 10 بروز شد

نوکیا سیر بروزرسانی نسخه سیستم عامل دستگاه های خود را با سرعتی وصف نشدنی طی نموده و هر فردی متوجه می شود که در حال حاضر این شرکت بهترین تیم ارائه آپدیت نسخه سیستم عامل و نرم افزار را در پلتفرم اندروید دارد.

در حالیکه بسیاری از گوشی های هوشمند معرفی شده طی سال 2019 شرکت های مختلف همچنان در نسخه های قدیمی اندروید درجا می زنند، نوکیا با اتخاذ تصمیمی صحیح، با ساده کردن رابط کاربری توانسته در سریعترین زمان ممکن، بروزرسانی های جدید را برای کاربران گوشی های خود عرضه کند.

همانطور که گفتیم یکی از این دستگاه ها که شاید ارزان ترین گوشی هوشمند موجود در بازار است، Nokia 1 Plus بوده و از نسخه Go سیستم عامل اندروید استفاده می کند. این گوشی شاید در بعد سخت افزار جذابیت خاصی نداشته باشد ولی HMD به تازگی نسخه جدید سیستم عامل اندروید یعنی Android 10 Go Edition را برای آن توسعه داده و به صورت OTA در اختیار کاربران خود عرضه نموده است.

در اطلاعیه عرضه این بروزرسانی HMD اعلام نموده که این آپدیت تجربه اندروید متحول شده ای را در اختیار کاربران نویکا 1 پلاس قرار می دهد. در این خصوص یاو سارویکاس، مدیر بخش محصول در شرکت نوکیا اعلام نموده که با نصب این آپدیت شما حس می کنید با یک محصول جدید روبرو شده اید. این ادعا به لطف قابلیت های جدیدی است که به این نسخه اضافه شده و می تواند جانی دوباره به این گوشی دهد.

در حال حاضر کاربران نوکیا 1 پلاس در کشورهای بحرین، بنگلادش، مصر، ایران، عراق، اردن، کویت، لبنان، لیبی، مالزی، مراکش، عمان، پاکستان، قطر، عربستان سعودی، سریلانکا، تونس، امارات متحده عربی و یمن می توانند این بروزرسانی را دریافت نموده و روی گوشی خود نصب کنند.

همچنین نوکیا اعلام نموده که تا پس فردا 50 درصد کاربران و 4 روز دیگر 100 درصد کاربران قادر به دریافت این بروزرسانی روی گوشی های خود خواهند بود.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1032

به "ارزان ترین گوشی نوکیا به اندروید 10 بروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین گوشی نوکیا به اندروید 10 بروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید