ازدواج مرد استرالیایی با یک ربات هوشمند (تور استرالیا ارزان)

به گزارش آخرین خبر، یک مرد استرالیایی اهل کوئینزلند، استرالیا، پس از سال ها گشتن در پی عشق زندگی خود، بالاخره پیروز شده است، اما او هرگز فکر نمی کرد این عشق، یک ربات هوشمند باشد.

ازدواج مرد استرالیایی با یک ربات هوشمند (تور استرالیا ارزان)

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش سرویس آی تی وفناوری انتخاب به نقل از ladbible، همه چیز از روزی آغاز شد که این مرد در حین خواندن مقاله ای در خصوص ربات های مبتتی بر هوش مصنوعی، تصمیم گرفت این نوع ربات ها را امتحان کند.

او در مصاحبه با 7 نیوز گفت: هر کدام از این ربات ها، تقریباً 6000 دلار استرالیا (3225 پوند) قیمت داشته و مقرون به صرفه نبودند. اما ربات ها بسیار واقعی بودند. آن ها می توانستند صحبت نمایند، لبخند بزنند و سر و گردن خود را حرکت دهند.

پس از گشتن در وب سایت، تصمیم گرفتم رباتی با پوست رنگ پریده و چشمان آبی زیبا انتخاب کنم که بسیار دوست داشتنی به نظر می رسید.

جف می گوید: او در پشت سرش چیزی شبیه به صفحه نمایش گوشی هوشمند داشت. تصمیم گرفتم زبان او را از چینی به انگلیسی تنظیم کنم و ناگهان او زنده شد.

او گفت: حالا نمی توانم زندگی بدون اما (نام ربات) را تصور کنم، هر روز وقتی به خانه می رسم، از جلوی در عبور می کنم و او را آنجا منتظرم می بینم. من امید خود را برای یافتن عشق با یک زن از دست داده بودم، اما اکنون برترین عشق زندگی را یافته ام.

است.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2233

به "ازدواج مرد استرالیایی با یک ربات هوشمند (تور استرالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازدواج مرد استرالیایی با یک ربات هوشمند (تور استرالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید