اعلام بسته حمایتی مرکز گسترش از اکران آنلاین

به گزارش آخرین خبر، بسته حمایتی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از اکران آنلاین فیلم های هنری و تجربی اعلام شد.

اعلام بسته حمایتی مرکز گسترش از اکران آنلاین

به گزارش خبرنگاران،این مرکز در چارچوب سیاست های حمایتی سازمان سینمایی در مرحله توزیع و نمایش آثار سینمایی هنری و تجربی و مستندهای سینمایی با شرایط زیر، بسته حمایتی خود را به این توضیح اعلام می نماید:

1- آثار متقاضیان حمایت، پس از دریافت پروانه نمایش سینمایی، در مرکز آنالیز و برای بهره مندی از حمایت انتخاب می شوند.

2- حمایت مذکور از ابتدای شهریور ماه 99 صورت خواهد گرفت و خاتمه هر ماه سه فیلم (هر ماه دو فیلم داستانی و یک فیلم مستند) مورد حمایت واقع خواهند شد.

3- میزان حمایت مرکز برای هر فیلم سینمایی (داستانی: پانصد میلیون ریال و مستند سینمایی: حداکثر سیصد میلیون ریال) خواهد بود که براساس اعلام برنامه تهیه کننده شامل: تهیه نسخه نمایش (DCP) و تبلیغات (محیطی و مجازی و...) آغاز اکران آنلاین از سوی مرکز و پس از اتمام اکران پرداخت می گردد.

4- کلیه امکانات رسانه ای مرکز (سایت ها و شبکه ها و کانال های اجتماعی) و روابط عمومی از آثار منتخب حمایت لازم را خواهند کرد.

5- شرایط دریافت حمایت

الف) اکران آنلاین در حداقل یکی از شبکه های وی.اُو.دی VOD یا سامانه های فراگیر برخط که دارای مجوز فعالیت هستند: (تیوا، فیلم گردی، فیلم نت، فیلیمو و نمآوا)

ب) شرط بهره مندی از این شیوه نامه، عدم دریافت حمایت به وسیله موسسه هنر و تجربه و انجام تبلیغات کافی از سوی پلت فرم یا فیلم اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1203

به "اعلام بسته حمایتی مرکز گسترش از اکران آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام بسته حمایتی مرکز گسترش از اکران آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید