اپلیکیشن واقعیت مجازی آیکیا به روزرسانی و باهوش تر شد: همزمان چند وسیله را به طور مجازی در اتاق بچینید!

به گزارش آخرین خبر، شرکت سوئدی آیکیا (Ikea) جزو اولین منتشرکنندگان اپلیکیشن واقعیت مجازی بود تا کاربران بتوانند پیش از خرید لوازم منزل و مبلمان، تصویری از قرارگیری آن در منزل شان داشته باشند. این اپلیکیشن یاری می کرد مشتریان ست مبلمانی بزرگ تر از فضای خانه شان، میز نهارخوری کوچک تر از فضای آشپزخانه و جایگاه هایی ناهماهنگ با دکوراسیون خانه خریداری نکنند.

اپلیکیشن واقعیت مجازی آیکیا به روزرسانی و باهوش تر شد: همزمان چند وسیله را به طور مجازی در اتاق بچینید!

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

آیکیا چند سال پیش اپلیکیشن Place را عرضه نموده بود و اکنون نسخه جدید و به روزشده ای از آن را برای دستگاه های iOS منتشر کرد. مشتریان اندرویدی این شرکت باید اندکی بیشتر صبر نمایند تا به روزرسانی جدید برای دستگاه های اندرویدی نیز عرضه گردد.

اپلیکیشن واقعیت مجازی Place جدید هم از نظر رابط کاربری و ظاهر و هم از نظر ویژگی ها تغییراتی داشته و به نظر می رسد باهوش تر و کاربردی تر شده است. به طور معین، آیکیا چندین ویژگی جدید بدان افزوده است تا دردسرهای مشتریان برای انتخاب و خرید لوازم منزل کمتر گردد.

مهم ترین ویژگی جدید افزوده شده به این برنامه، ویژگی به نام Multi-placement است که اجازه می دهد چندین قطعه و وسایل را در اتاق یا محل های مدنظرتان در خانه قرار دهید. پیش از این، شما فقط می توانستید یک وسیله یا قطعه را جایگذاری کنید ولی اکنون می توانید مبل، میز عسلی و مثلا یک جایگاه کنار آن را با هم در اتاق قرار دهید و وضعیت شان را آنالیز کنید.

این ویژگی برای افرادی جالب است که خانه جدیدی خریداری نموده و می خواهند از شرکت آیکیا چندین وسیله با هم خریداری نمایند.

باهوش تر ولی بدون امکان خرید آنلاین

ویژگی جدید بعدی با نام Room Sets به شما چندین مجموعه مبلمان را برای اتاق تان پیشنهاد می دهد تا سریعا انتخاب کنید. کافی است شما یک موضوع (مثلا اتاق استراحت، اتاق خواب، اتاق میهمان، سالن غذاخوری یا آشپزخانه) را معین کنید تا سریعا ست های مبلمان یا وسایل دیگر خانه برای شما چینش شوند و بهتر بتوانید مقایسه کنید. اگر از پیشنهادهای خود آیکیا خوشتان نیامد؛ می توانید به طور دستی گزینه های مختلف را انتخاب و مقایسه کنید.

در اپ AR جدید آیکیا ویژگی دیگری یافت می گردد که For You Feed نام دارد و ظاهرا شامل ایده ها و الهام های طراحی و انتخاب محصول، اعلامیه های محصولات جدید و چیزهایی است که به مشتریان در انتخاب بهتر وسایل یاری می نمایند. آیکیا می گوید For You Feed برای مردم الهام بخش است و باعث جرقه زدن ایده های جدیدی می گردد که تا پیش از این به فکرشان نرسیده بود.

ابزار جست وجوی این برنامه هم به نام visual search توسعه یافته است و به چشم شما یاری می نماید زودتر وسایل موردنظرتان را یافته و از فروشگاه های آیکیا بیرون بزنید.

اکنون، اپلیکیشن واقعیت مجازی آیکیا به وضوح بهتر و باهوش تر شده است. ویژگی های دوست داشتنی بیشتری دارد و مردم بیشتر ترغیب به استفاده از آن می شوند. اگرچه هنوز یک ضعف بزرگ دارد و آن عدم امکان خرید آنلاین است.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 339

به "اپلیکیشن واقعیت مجازی آیکیا به روزرسانی و باهوش تر شد: همزمان چند وسیله را به طور مجازی در اتاق بچینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن واقعیت مجازی آیکیا به روزرسانی و باهوش تر شد: همزمان چند وسیله را به طور مجازی در اتاق بچینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید