اپل می گوید بیش از 1 میلیارد آیفون فعال در دنیا وجود دارد

به گزارش آخرین خبر، اپل به تازگی اعلام کرده است که اکنون بیشتر از 1 میلیارد آیفون فعال در جهان وجود دارد. بدون شک رخ دادن این اتفاق نشان دهنده نقطه عطفی برای این شرکت است و همچنین نشان می دهد که آیفون های تولیدی اپل موفقیت خود را حفظ کرده اند و کاربران دارای این گوشی ها از آیفون خود مدت زمان بیشتری را استفاده می کنند.

اپل می گوید بیش از 1 میلیارد آیفون فعال در دنیا وجود دارد

این گزارش همچنین نشان می دهد که هم اکنون 1 میلیارد و 650 میلیون دستگاه فعال اپل در جهان در حال استفاده است. تیم کوک این اطلاعات جدید را دیروز بعد از ظهر و در صحبت های خود درباره درآمد اپل مطرح کرده است.

مدت زمان زیادی است که اپل در حال نزدیک شدن به این نقطه عطف است. در سال 2016 اپل یک میلیاردمین آیفون تولیدی خودش را فروخت و در ماه ژانویه (دی) 2019 اظهار داشت که این شرکت هم اکنون دارای 900 میلیون آیفون فعال در جهان است.

اپل دستگاهی را به عنوان دستگاه فعال تعریف می کند که این دستگاه در 90 روز گذشته از یکی از خدمات اپل استفاده کرده باشد. این آمار منتشر شده نشان می دهد که بخش قابل توجهی از آیفون های فروخته شده تا به امروز در سراسر جهان با توجه به تعریف اپل از دستگاه فعال، در جهان فعال هستند.

BNN Bloomberg در سال گذشته گزارش کرده بود که تحلیلگران عقیده دارند که تا خاتمه سال 2020، تعداد تمامی آیفون های فروخته شده در جهان به رقمی در حدود 1 میلیارد و 900 میلیون خواهد رسید. البته باید بگوییم که اپل اعلام نکرده است که به این نقطه از فروش آیفون دست یافته است یا نه.

اپل این اطلاعات جدید را در حالی منتشر کرد که این شرکت به تازگی سه ماه شگفت انگیزی را پشت سر گذاشته است و توانسته است که در این مدت رکورد جدیدی را در درآمد کسب شده خود تا به امروز، ثبت کند. همچنین آیفون تولیدی اپل در سه ماه آخر سال 2020 عملکردی بسیار خوبی را داشت و اپل توانست که 65 میلیارد دلار آیفون را بفروشد.

این مقدار فروش آیفون در سه ماه آخر سال 2020 رکورد جدیدی است که البته یکی از علت های دستیابی به این میزان فروش تأخیر در زمان رونمایی و عرضه آیفون های 12 بود که باعث شد این آیفون های جدید در سه ماه ای از سال میلادی عرضه شوند که دارای تعطیلات سال نو است.

  • از آیفون 13 چه انتظاراتی داشته باشیم؟

همچنین امسال بسیاری از کاربران تصمیم گرفتند که آیفون های قدیمی خود با نمونه جدید جایگزین کنند. تیم کوک همچنین گفته است که در کریسمس 2020 رکورد تازه ای در تماس های گرفته شده با FaceTime ثبت شده است. بدون شک شرایط رخ داده در جهان و همه گیری بیماری کووید 19 که باعث دوری بسیاری از خانوداه ها و دوستان از یکدیگر شد در رخ دادن این موضوع و ثبت این رکورد در FaceTime بی تأثیر نبوده است.

با وجود اینکه آیفون فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است و هم اکنون کاربران بسیار زیادی در حال استفاده از این گوشی هستند، اما اپل در سال های گذشته سعی کرده است که با توجه به کم شدن فروش آیفون، تنوع آیفون های تولید شده خود را افزایش دهد.

تحلیلگران برآورد کرده اند که در سال های اخیر عرضه کلی گوشی های موبایل به بازار و فروش تلفن های همراه کاهش یافته و اپل هم از این قاعده مستثنی نبوده است. اما نکته قابل توجه در اینجا این است که حتی اگر هر ساله مردم آیفون های جدید کمتری را بخرند، اما کاربرانی که آیفون دارند مدت زمان طولانی را از این گوشی استفاده خواهند کرد.

  • مقایسه گلکسی S21 اولترا با آیفون 12 پرو مکس؛ بهترین پرچم دار سال 2021 کدام است؟

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1521

به "اپل می گوید بیش از 1 میلیارد آیفون فعال در دنیا وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل می گوید بیش از 1 میلیارد آیفون فعال در دنیا وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید