ایسر محصولاتی با پوشش ضد باکتری برای کسانی که فوبی از میکروب ها دارند، می سازد

به گزارش آخرین خبر، کیبوردها، ماوس ها و وسایل رایانشی منع غنی میکروب ها هستند. تا قبل از همه گیری کرونا ما زیاد به این مسئله توجه نمی کردیم، اما بعد از آن یک دفعه توجه همه ما به این مسئله جلب شد. وگرنه چه کسی تا قبل از کرونا چند بار گوشی خود را تمیز می کرد؟

ایسر محصولاتی با پوشش ضد باکتری برای کسانی که فوبی از میکروب ها دارند، می سازد

ایسر هم متوجه این نگرانی مردم که البته گاهی جنبه فوبی و اضطراب بیش از حد به خود می گیرد شده.به همین دلیل ایسر سعی می نماید با افزودن پوشش ضد میکروبی به تعداد بیشتری از محصولات خود این مشکل را رفع کند.

سال گذشته، این شرکت پوشش ضد میکروبی را در لپ تاپ Swift 5 رونمایی کرد و در حال حاضر این سازنده بزرگ رایانه های شخصی، این پوشش را به دو لپ تاپ دیگر، یک تبلت، یک مانیتور 24 اینچی و حتی صفحه کلید و ماوس هم می خواهد هدیه بدهد.

ما واقعا نمی دانیم که آیا این روکش واقعاً می تواند از محافظ سلامت ما باشد یا خیر. اما راه چاره ایسر بر یون های نقره - یک عامل ضد باکتریایی- متکی است و آن را روی سطوح پرکاربرد محصولات مانند صفحه نمایش، صفحه کلید و ترک پد قرار می دهد.

البته، باز هم بهتر است به طور مرتب دستگاه های خود را تمیز کنید تا از آلودگی و کثیفی آن ها جلوگیری گردد. اما یکی از مانورهای تبلیغاتی ایسر برای لپ تاپ های آینده مثل TravelMate Spin P4 همین پوشش است.

در خصوص این لپ تاپ اگر چیزی نشنیده ایم، برایتان می گویم:

Spin P4 یک لپ تاپ قابل تبدیل با لولای 360 درجه است و مجهز به صفحه نمایش 14 اینچی 1080p و لمسی است. تا 13.5 ساعت عمر باتری، Wi-Fi 6، درگاه Gigabit Ethernet و چند درگاه USB-C و Thunderbolt 4 هم دارد.

خریداران می توانند این لپ تاپ را با پردازنده Core i7 اینتل نسل 11 هم سفارش بدهند. ایسر می گوید این لپ تاپ از ویندوز 10 استفاده می نماید، اگرچه بر اساس مشخصات، در ارتقاء به ویندوز 11 که تازه راه اندازی شده است مسئله ای ندارد. انتظار می رود این محصول در ژانویه با قیمت 1.099.99 دلار وارد آمریکای شمالی گردد.

محصول دوم Acer Enduro Urban N3 است، یک لپ تاپ دیگر 14 اینچی. این دستگاه در سه ماهه چهارم سال میلادی جاری، وارد بازار می گردد. مقرون به صرفه تر است: 849.99 دلار. علاوه بر این، به همراه ویندوز 11 عرضه می گردد.

ایسر این لپ تاپ با وزن 1.8 کیلوگرم را برای افرادی که در پی حمل دستگاه در خارج از منزل هستندساخته. این لپ تاپ در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و به گفته ایسر می تواند از سقوط تا ارتفاع 1.2 متر هم جان سالم به در ببرد!

ایسر گفته این لپ تاپ با پوشش نقره یونی پوشش داده شده که قابلیت ضد میکروبی را به شاسی، صفحه لمسی، دکمه ها و موارد دیگر توسعه می دهد. مشتری ها می توانند این لپ تاپ را با پردازنده Core نسل 11 اینتل، GPU اختصاصی Nvidia MX330 و حداکثر 32 گیگابایت حافظه DDR4 سفارش دهند.

این شرکت Acer Enduro Urban T3 را هم فراوری نموده است، یک تبلت با سیستم عامل اندروید 11.

ایسر این دستگاه را برای کار در فضای باز طراحی نموده، به همین دلیل در یک محفظه مخصوص دارد که می تواند آن را در برابر گرد و غبار، آب و قطرات و سقوط 1.2 متری محافظت کند.

این محصول 299 دلاری دارای صفحه نمایش 10 اینچی 1920 در 1200 پیکسل به همراه پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MT8385 است. بالای صفحه نمایش یک دوربین 5 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده واقع شده است، یک میکروفون با کاهش نویز هوش مصنوعی و وای فای دو بانده، این تبلت را را برای تماس های ویدئویی و آموزش از راه دور عالی نموده.

به گفته ایسر، این تبلت می تواند تا هشت ساعت پخش ویدئو با یک شارژ داشته باشد. این محصول قرار است در سه ماهه اول سال آینده عرضه گردد.

ایبسر بعلاوه پوشش ضد میکروبی را به Acer VE246Q، یک مانیتور 23.6 اینچی، به ارمغان آورده.

شیشه و روکش مانیتور از پلاستیک بازیافتی ساخته شده که با عامل ضد میکروبی یون نقره پوشانده شده است و 99 درصد باکتری ها را کاهش می دهد. این مانیتور از یک پنل VA 1080p استفاده می نماید که دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز است. اما این شرکت قیمت و تاریخ عرضه آن را اعلام ننموده.

ایسر برای تکمیل نمونه کار ها، پوشش ضد میکروبی را به صفحه کلید و موس بلوتوث که دارای مجوز کار با کروم بوک های گوگل هستند، اضافه نمود. اما به نظر می رسد لوازم جانبی فقط در فوریه آینده در بازار های اروپا، خاورمیانه و آفریقا عرضه خواهند شد.

منبع: pcmag

منبع: یک پزشک
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1901

به "ایسر محصولاتی با پوشش ضد باکتری برای کسانی که فوبی از میکروب ها دارند، می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسر محصولاتی با پوشش ضد باکتری برای کسانی که فوبی از میکروب ها دارند، می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید