این خلبان هر روز تجارب سفر خود را با 500 هزار نفر در اینستاگرام به اشتراک می گذارد!

به گزارش آخرین خبر، شاید وقتی صحبت از اینفلوئنسرها یا چهره های تأثیرگذار اینستاگرام می گردد ذهن بسیاری از ما به سمت افرادی می رود که از سلبریتی ها یا چهره های سرشناس هستند. با این وجود گاهی دیگر افراد نیز سعی می نمایند در اینستاگرام مورد توجه واقع شوند.

این خلبان هر روز تجارب سفر خود را با 500 هزار نفر در اینستاگرام به اشتراک می گذارد!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یک زن خلبان به نام ماریا فاجرستروم پیروز شده 500 هزار نفر را با خود همراه نمایند. این 500 هزار نفر نه تنها با زندگی شخصی ماریا همراه می شوند بلکه بر فراز آسمانها حرکت می نمایند.

ماریا فاجرستروم یک خلبان و چهره تأثیرگذار در اینستاگرام از کشور سوئد است که زندگی هیجان انگیز خود را با نزدیک به 500 هزار دنبال نماینده خود به اشتراک می گذارد. در بخش بیوگرافی اینستاگرام او می خوانیم: سلام من در اینجا هستم تا به شما ایده ای بدهم و الهام بخش باشم و دیگران را متوجه دنیایی کنم به وسیله حمل و نقل هوایی به آن دسترسی دارم. پس خوش آمدید. من به شما نکات سفر، بخش های سخت کار و سایر موارد رایج را اطلاع می دهم.

اگرچه فاجرستروم بخشهایی پر زرق و برق از زندگی خود را نشان می دهد اما او همچنین نشان می دهد که چگونه با چالش هایی مانند یک برنامه نامنظم و کمبود خواب همراه است. جالب است که وی عقاید فمینیستی هم دارد و در کوشش است در جامعه مردانه پرواز صندلی خود را به رخ دیگران بکشد.

فاجرستروم می گوید: سخت ترین قسمت خلبان بودن ، تغییر برنامه های مداوم است که گاهی به شدت من را دچار بی خوابی می نماید. برای هرکسی که فکر می نماید می تواند خلبان گردد یک توصیه دارم و آن هم دانستن این نکته است که حضور در مدرسه پرواز سخت است و به احتمال زیاد شما باید برای یک یا دو سال از زندگی اجتماعی خود خداحافظی کنید. اما می توانم به شما اطمینان دهم که وقتی نشان کاپیتانی خود را گرفتید متوجه می شوید که ارزشش را دارد.

یکی از ویژگی هایی که صفحه فاجرستروم را جذاب نموده این است که وی سفرهای خارجی متعددی می رود و در نتیجه عکسها و ویدئوهایی بسیار زیبا از آسمان کشورهای مختلف با دنبال نمایندگان خود به اشتراک می گذارد.

حدود 9 سال است که فاجرستروم در حال پرواز است و در این مدت خاطراتی زیاد کسب نموده که همه این خاطرات را با دنبال نمایندگان خود به اشتراک می گذارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 564

به "این خلبان هر روز تجارب سفر خود را با 500 هزار نفر در اینستاگرام به اشتراک می گذارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خلبان هر روز تجارب سفر خود را با 500 هزار نفر در اینستاگرام به اشتراک می گذارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید