بازدید مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی از تحریریه روزنامه خراسان

به گزارش آخرین خبر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی به مناسبت 15 سالگی روزنامه خراسان جنوبی با حضور در تحریریه این روزنامه با مدیران و خبرنگاران آن دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی از تحریریه روزنامه خراسان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، حسن رمضانی در این بازدید به سابقه طولانی فرهنگی روزنامه خراسان اشاره و اظهار کرد: داشته های فرهنگی، هنری و تاریخی خراسان به حدی مشمولیت دارد که در شعر، معماری و نگارگری از سبک خراسانی در کنار دیگر سبک های مطرح ایرانی و جهانی از آن نام برده می گردد و همین قابلیت های بزرگ، وظیفه روزنامه خراسان را برای معرفی این ظرفیت ها خطیر و حساس نموده است.

او اضافه کرد: مبدع راه اندازی روزنامه های استانی، روزنامه خراسان بود و همین موضوع سبب شد مورد اقبال عمومی قرار گیرد.

رمضانی اضافه کرد: با توجه به گنجینه های غنی که خراسان جنوبی در حوزه فرهنگ، هنر، تاریخ و ... دارد به معرفی آن ها به وسیله روزنامه خراسان که در گستره ملی منتشر می گردد پرداخته گردد تا افزون بر خراسان جنوبی ها دیگر ایرانیان نیز با این گنجینه های توانمند آشنا شوند.

او ادامه داد: در کنار مطالبی که از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در صفحه فرهنگ خراسان جنوبی منتشر می گردد، انتظار داریم به منابع غنی خراسان جنوبی که چندان هم شناخته شده نیست مانند ادبیات، مشاهیر، هنرهای دراماتیک و تجسمی و ... نیز پرداخته گردد.

او با گلایه از این که حتی مشاهیر خراسان جنوبی در عرصه های مختلف برای مردم بیرجند و استان ناشناخته است، خواهان شناسایی قابلیت های قابل و فاخر استان به وسیله معرفی آن در روزنامه خراسان و خراسان جنوبی شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 197

به "بازدید مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی از تحریریه روزنامه خراسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی از تحریریه روزنامه خراسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید