بازرسان افتخاری به یاری تنظیم بازار طارم می آیند

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران/زنجان فرماندار طارم گفت: از بازرسان افتخاری برای نظارت بیشتر بر واحدهای صنفی در نقاط مختلف شهرستان استفاده می گردد.

بازرسان افتخاری به یاری تنظیم بازار طارم می آیند

ستار صفری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به پایش های تیم بازرسی شهرستان از واحدهای صنفی در راستای جلوگیری از تخلفات و کنترل قیمت ها، گفت: حضور بازرسان و عوامل نظارت برای کنترل بازار، موجب دلگرمی مردم می گردد.

وی با تاکید بر ضرورت تداوم نظارت ها، ادامه داد: هیچ گونه اغماضی در برخورد واحدهای صنفی متخلف، نباید صورت گیرد که در این راستا از همه ظرفیت های قانونی جهت برخورد استفاده خواهد شد؛ چراکه حقوق و سلامت مردم ارجح تر است.

فرماندار طارم با بیان این که حضور بازرسان برای مردم بایستی ملموس باشد و هیچ استثنایی در برخورد نباید صورت گیرد، اضافه کرد: بازرسی ها بایستی هدفمند بوده و علاوه بر شهر، در نقاط روستایی نیز انجام گردد و همه اقلام مورد رصد قرار گیرد.

این مسئول با بیان این مطلب که پیش زمینه ذهنی مردم بر این است که افزایش قیمت بنزین منجر به افزایش قیمت کالاها می گردد، اضافه کرد: این افزایش در حمل و نقل اتفاق افتاده است ولی افزایش در کالاها مورد انتظار نیست.

فرماندار طارم با تاکید بر استفاده از بازرسان افتخاری برای پایش نوسانات قیمت و انعکاس نارضایتی مردم نسبت به کالاهای عرضه شده در بازار گفت: یازده بازرس افتخاری در نقاط مختلف شهرستان انتخاب شده است که چشم بینای تیم بازرسی هستند و به موارد منعکس شده توسط این افراد در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

وی هدف از این اقدام را راحتی مردم عنوان نمود و اضافه کرد: همه کوشش بر این است تا در این شرایط فشار مالی بیشتری به مردم وارد نگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 635

به "بازرسان افتخاری به یاری تنظیم بازار طارم می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسان افتخاری به یاری تنظیم بازار طارم می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید