بازی It Takes Two پاییز سال جاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

به گزارش آخرین خبر، بازی احتیاج به دو نفر است (It Takes Two) یکی از برترین عناوین در سبک کوآپ (Co-Op) و همکاری است. این بازی در گذشته برای کنسول های نسل 8 و 9 وجود داشت. حال شرکت سازنده به نام Hazelight بیان کرد که این بازی را برای کنسول نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد نمود. نسخه سوییچ احتیاج به دو نفر است در تاریخ 13 آبان (4 نوامبر) در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

بازی It Takes Two پاییز سال جاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

نسخه سوییچ به وسیله شرکت Turn Me Up Games ساخته شده است. این شرکت در زمینه کنسول سوییچ تخصص داشته و به همین علت یک انتقال خوب را انجام داده است. شما می توانید احتیاج به دو نفر است را به وسیله لوکال (Local) هم تجربه کنید. برای اینکار احتیاج به دو کنترلر یا دو دستگاه نینتندو سوییچ خواهید داشت. همینطور اینکه افرادی که بازی احتیاج به دو نفر است را خریداری نموده اند می توانند به صورت رایگان یکی از دوستان خود را به بازی دعوت نمایند.

بازی احتیاج به دو نفر است یکی از برترین عناوین در سبک همکاری است. در اصل این بازی به حدی خوب طراحی شده که توانست برترین عنوان سال 2021 باشد. هدف اصلی شرکت سازنده حالت کوآپ بازی بوده است. به همین علت بخش تک نفره ندارد. شما باید با دقت با یکی از دوستان این بازی را تجربه نموده و چالش های آن را به اتمام برسانید.

کرکترهای بازی بسیار خوب طراحی شده و از طرفی داستان آن نیز جالب است. نکته اصلی اینجاست که گیم پلی بازی به حدی خوب طراحی شده که ساعت ها شما را درگیر خواهد نمود. هر چالش بازی احتیاجمند مهارت خاص خود و همکاری بسیار زیاد میان دو بازیکن است. به همین علت است که احتیاج به دو نفر است یک عنوان بسیار مجذوب کننده است.

از طرفی گرافیک احتیاج به دو نفر است چندان بالا نیست. به همین علت روی بیشتر سیستم ها قابل اجرا است. همینطور اینکه انتقال آن به نینتندو سوییچ کار دشواری نبوده است. البته باید در نظر داشته باشید که سخت افزار سوییچ بسیار قدیمی بوده و قطعاً چیزی که شما در این کنسول می بینید به کیفیت دستگاه های بزرگ تر نخواهد بود. نکته مثبت نینتندو سوییچ این است که کنسول به طور کلی برای عناوین چند نفره هم بهینه شده است. جویکان ها قابل جدا شدن هستند و می توان از آن ها در این بازی استفاده کرد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2194

به "بازی It Takes Two پاییز سال جاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی It Takes Two پاییز سال جاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید