بازی Greedfall 2 پاییز سال جاری به صورت دسترسی اولیه در استیم عرضه خواهد شد

به گزارش آخرین خبر، بازی گریدفال (Greedfall) را نمی توان جزو عناوین قوی سبک نقش آفرینی دانست ولی این بازی توانست هواداران خاص خود را بدست بیاورد. گریدفال 1 در سال 2019 عرضه شد با وجود اینکه منتقدان چندان از آن راضی نبودند، این بازی هواداران زیادی بدست آورد و همین موضوع باعث شد که شرکت سازنده به فکر شماره 2 باشد. به همین علت بازی گریدفال 2: دنیای در حال مرگ (Greedfall 2: The Dying World) چندی پیش معرفی گردید و حال نوبت به تاریخ عرضه حالت دسترسی اولیه آن رسیده است.

بازی Greedfall 2 پاییز سال جاری به صورت دسترسی اولیه در استیم عرضه خواهد شد

بازی گریدفال 1 یک بازی کامل و بدون مشکل نبود با این حال توانست موفقیت خوبی کسب کند. در اصل شرکت سازنده سبک نقش آفرینی را با حالت تصمیم گیری مخلوط نموده و یک بازی مهیج را فراوری کرد. به حدی که این بازی نزدیک به 2 میلیون نسخه فروش داشت و عملکرد خوبی در جداول مختلف فروش داشت. در نتیجه معرفی شماره 2 این بازی هیچ چیز عجیبی نبود و هواداران نیز از این خبر بسیار خرسند شدند.

بازی گریدفال 2 شرایط متفاوتی با بازی شماره 1 دارد. در اصل در بازی نو شما 3 سال قبل از وقایع گریدفال 1 را مشاهده خواهید کرد. در گریدفال 2 شما در نقش Teer Fradee هستید که در جزیره Gacane بجهان آمده است. او در کوشش است تا آزادی جزیره خود را بدست آورده و باید از روش هایی مثل مبارزه، سیاست گذاری و کارهای دیگر استفاده نموده و با دشمنان خود مقابله کند.

در این بازی شما با یک جهانی بسیار گسترده روبرو هستید. از طرفی شرکت سازنده کوشش نموده تا تنوع را در این جهان با استفاده از فرقه های مختلف زیاد کند و شما تمامی این فرقه ها را دیدار خواهید کرد. حال اینکه با این فرقه ها مبارزه کنید یا اینکه از آن ها برای پیشرفت خود یاری بگیرید به طور کامل به تصمیمات شما وابسته است.

شرکت سازنده بازی گریدفال 2 حدود 3 ماه پیش بود که نقشه های خود را برای حالت دسترسی اولیه (Early Access) بازی گریدفال اظهار داشت. طبق چیزی که این شرکت اعلام نموده، نظرات کاربران در این بازی اهمیت بسیار زیادی داشته و این شرکت میخواهد تا بازی را به طور دائم پیشرفت دهد. چیزی که برای شرکت سازنده بازی گریدفال 2 اهمیت دارد نظر کاربران در زمینه مبارزات بازی است. به علت اینکه سیستم مبارزات تغییر زیادی نموده و به یک فرایند نو در بازی تبدیل شده است.

حالت دسترسی اولیه بازی گریدفال 2 در تاریخ 3 مهر (24 سپتامبر) در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت. کاربران در این حالت از بازی به قسمت اولیه آن دسترسی کامل داشته و می توانند آن را تجربه نمایند. از طرفی چندین به روزرسانی مختلف نیز در زمانی که این حالت دسترسی اولیه وجود دارد منتشر خواهد شد و پس از آن این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس در کنار کامپیوتر به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1403 بروزرسانی: 29 تیر 1403 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2371

به "بازی Greedfall 2 پاییز سال جاری به صورت دسترسی اولیه در استیم عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Greedfall 2 پاییز سال جاری به صورت دسترسی اولیه در استیم عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید