به نام کوجیما در تیتراژ متال گیر سالید کالکشن اشاره ای نشده است

به گزارش آخرین خبر، طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد که اشاره ای به نام هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) در تیتراژ مجموعه Metal Gear Solid: Master Collection Volume 1 نشده است.

به نام کوجیما در تیتراژ متال گیر سالید کالکشن اشاره ای نشده است

کوجیما که رابطه اش با کونامی در طول توسعه متال گیر سالید 5 تیره و تار و در نهایت قطع شد، حال در اقدامی نه چندان عجیب، در تیتراژ مجموعه نو نامی از او برده نشده است. این موضوع به وسیله چندین بازیکن که نسخه های اولیه بازی را دریافت نموده اند و آن را در توییچ استریم می نمایند، شرح داده شده است. البته نام کوجیما هنوز در تیتراژ خود بازی ها دیده می گردد، زیرا این ها صرفا پورت های بازی های اصلی با تغییراتی اندک هستند، اما در تیتراژ مجموعه که شامل موارد خاص خود می گردد، به کوجیما، دیوید هایتر (صداپیشه سالید اسنیک) یا بقیه بازیگران اشاره ای نشده است. در عوض، تیتراژ نو مجموعه به سادگی از همه کارکنان و هواداران اصلی سری متال گیر تشکر می نماید.

در حالی که کونامی هیچ تعهدی برای اضافه کردن کوجیما در تیتراژ انتشار مجدد بازی های خود ندارد، این اولین باری نیست که یک ریمستر، نام سازندگان اصلی خود را به رسمیت نمی شناسد و ظاهرا این موضوع در حال عادی شدن است. در اوایل امسال، توسعه دهندگانی که در ابتدا در ساخت متروید پرایم نقش داشتند، از نسخه ریمستر این بازی به خاطر حذف آن ها از تیتراژ انتقاد کردند. در واقع این بازسازی نیز به جای لیست کردن نام سازندگان اصلی تنها به صورت کلی به آن ها اشاره نموده است.

لازم به ذکر است که این مجموعه شامل سه بازی اول متال گیر سالید و بعلاوه نسخه های اصلی متال گیر 1 و 2 روی MSX2 و بازی متال گیر روی NES و Snakes Revenge است. از طرفی بعلاوه شامل محتوای اضافی بیشتر، از جمله رمان های گرافیکی دیجیتال، کتاب هایی با اطلاعات داستان و شخصیت، راهنمای استراتژی برای هر بازی و یک موسیقی متن دیجیتال است.

مجموعه Metal Gear Solid: Master Collection Volume 1 هم اکنون روی پلی استیشن 4 و 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1402 بروزرسانی: 8 آبان 1402 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2352

به "به نام کوجیما در تیتراژ متال گیر سالید کالکشن اشاره ای نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به نام کوجیما در تیتراژ متال گیر سالید کالکشن اشاره ای نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید