بازی استراتژی تاریخی The Valiant معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش آخرین خبر، کمپانی THQ Nordic و استودیوی KITE Games به تازگی بازی The Valiant را برای کنسول ها و رایانه های شخصی معرفی نموده اند. یک اثر استراتژی تیمی که در اروپا و خاورمیانه در قرن سیزدهم جریان دارد.

بازی استراتژی تاریخی The Valiant معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

بازی داستان تئودریچ ون اکنبرگ را دنبال می نماید؛ یک شوالیه سابق دوران جنگ های صلیبی که پس از ناامیدی از ظلم و تاریکی جنگ، دوباره به علت رویدادهایی مجبور می شود که به میدان نبرد باز شود. رویدادهایی که از 15 سال پیش یعنی زمانی که او و برادرش، اولریک ون گرول، با قطعه شکسته ای از یک شی باستانی با نام The Rod of Aaron روبرو می شوند، شروع شده اند. راهب جوانی به نام مالکوم تئودریچ را یافته و به او خبر می دهد که این شی حاوی قدرتی است که هرگز برای افراد فانی ساخته نشده و اولریک برای یافتن قطعات به جای مانده و یکی کردن آن وسوسه شده است. رویدادی که می تواند رنجی مثال نزدنی را برای دنیا به ارمغان بیاورد.

تئودریچ در جستجوی قطعه های به جای مانده سفری را شروع و در سراسر اروپا و خاورمیانه سیر می نماید. در طول سفر خود، او با بسیاری از جنگجویان دیگر دیدار خواهد نمود که تصمیم می گیرند برای رسیدن به آرمان او با هم متحد شوند. از راینهارد ون کمپتن پیر و کارکشته گرفته تا مزدور جوان و جاه طلب، گریمیلد ایدوتر، هرکدام به دلایل مختلف به او می پیوندند، اما به آرامی پیوندهایی را با یکدیگر شکل می دهند که به وسیله آزمایش ها و شرایط سخت آینده حفظ خواهند شد.

The Valiant دارای واحدهای مختلفی از نیروها است که می توانید آن ها را کنترل کنید. این نیروها شامل شمشیرزنان و سواره نظام، به همراه پنج جوخه قهرمان است که هر کدام درخت مهارت منحصر به فرد خود را دارند. این بازی بعلاوه وعده طیف متنوعی از سلاح ها و زره ها را برای استفاده و لوت کردن داده که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. طبق گفته THQ Nordic، ترکیبی از مهارت های قهرمان ها، سلاح ها و تجهیزات دیگر، تنوع زیادی در گیم پلی بازی ایجاد خواهد نمود.

بازی بعلاوه یک کمپین تک نفره را با 15 ماموریت متنوع ارائه می دهد که هر کدام از آن ها شامل کات سین ها، ژورنال ها و سطوح دشواری مختلفی خواهند بود. علاوه بر این، این اثر دارای یک حالت کوآپ سه نفره با نام Last Man Standing است که بازیکنان را با انبوهی از دشمنان روبرو می نماید و با امتیازی که از این بخش بدست می آید، می توان شخصیت ها را ارتقا داد و مهارت ها و آیتم های تزئینی خریداری کرد. در نهایت حالت های PvP رقابتی 1v1 و 2v2 نیز در دسترس خواهند بود.

The Valiant برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در حال توسعه است و در تاریخی نامعلوم منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تصاویر و تریلرهای منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2137

به "بازی استراتژی تاریخی The Valiant معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی استراتژی تاریخی The Valiant معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید