ببینید؛ بازی دنیا باز Naruto روی اندروید و iOS در دسترس نهاده شد

به گزارش آخرین خبر، شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی بازی اکشن Naruto: Ultimate Ninja Storm از استودیوی CyberConnect2 را برای اندروید و iOS با قیمت 9.99 دلار منتشر نموده است.

ببینید؛ بازی دنیا باز Naruto روی اندروید و iOS در دسترس نهاده شد

این بازی که اولین نسخه از سری Naruto: Ultimate Ninja Storm است، ابتدا برای پلی استیشن 3 در نوامبر 2008 عرضه شد و از آن موقع تا به امروز برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی نیز در دسترس قرار گرفته است. یکی از ویژگی های برجسته این بازی، سیستم نبرد نوآورانه آن بود. این بازی دارای عناصری از ژانرهای مبارزه ای و اکشن بود که به بازیکنان اجازه می داد تا کمبوهای پیچیده و حملات نهایی ویرانگری را انجام دهند و حتی از موانع محیطی به نفع خود استفاده نمایند. این سیستم بر گیم پلی استراتژیک تأکید داشت و بازیکنان را ملزم می کرد تا چاکرا، استقامت و زمان خود را به دقت مدیریت نمایند.

این بازی دارای لیست متنوعی از شخصیت های قابل بازی است که از بین آن ها می توان به شخصیت هایی مانند ناروتو اوزوماکی، ساسکه اوچیها، ساکورا هارونو و کاکاشی هاتاکه اشاره نمود. همانطور که بازیکنان در حالت داستانی پیشرفت می نمایند، شخصیت های دیگری را باز می نمایند که هر کدام سبک مبارزه و توانایی های ویژه خود را دارند. در این میان بازی وفادارانه از آرک های داستانی کلیدی انیمه اقتباس می نماید. شما می توانید آزادانه در اطراف دهکده هیدن لیف حرکت کنید و ماموریت ها و مینی گیم های مختلف را نیز انجام دهید.

بعلاوه در حالت نبرد رایگان (Free Battle Mode)، می توانید از میان 25 شخصیت منحصربه فرد ناروتو و 10 شخصیت ساپورت، از انواع نبردهای مجذوب کننده در سبک نینجوتسو لذت ببرید. در این نسخه شما به راحتی می توانید نینجوتسو، آلتیمیت جوتسو و سایر اقدامات را با یک دکمه فعال کنید و این باعث شده تا بازی حتی کسانی که برای اولین بار سری را تجربه می نمایند، لذت بخش باشد.

به علاوه، ویژگی ها و بهبودهای اضافی نظیر قابلیت ذخیره اتوماتیک نو، انتخاب طرح کنترل برای نبرد، کنترل های بهبود یافته برای نبرد و حرکت آزاد، قابلیت امتحان مجدد ماموریت ها، رابط کاربری بهبود یافته و بخش آموزش بهبود یافته وجود دارد. متاسفانه حالت نبرد آنلاین وجود ندارد، بنابراین جدا از دانلود اولیه بازی، می توانید تنها به صورت آفلاین بازی را تجربه کنید. البته برای پشتیبان گیری و انتقال داده های بازی، اتصال اینترنت ضروری است. می توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1403 بروزرسانی: 8 مهر 1403 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2381

به "ببینید؛ بازی دنیا باز Naruto روی اندروید و iOS در دسترس نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی دنیا باز Naruto روی اندروید و iOS در دسترس نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید