بازی The Crew Motorfest برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش آخرین خبر، سری عناوین کرو (The Crew) را می توان از بازی های بسیار خوب در زمینه ریسینگ (Racing) و ماشین سواری دانست. این بازی ها از طریق شرکت یوبیسافت ساخته شده و در این مدت عملکرد بسیار خوبی داشتند. حال شرکت سازنده این بازی نسخه تازه کرو را به نام کرو موتورفست (The Crew Motorfest) را برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر معرفی کرد.

بازی The Crew Motorfest برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید

موتورفست در اصل یک فستیوال است. شما در هاوایی قرار داشته و با افراد زیادی به مسابقه خواهید پرداخت. کرو موتورفست از عناصر کلیدی عناوین کرو استفاده کرده و آن ها را بهتر کرده است. یکی از نکات مهم این بازی دنیا باز بودن و اکشین بودن آن است. شما در شهر هانولولو (Honolulu) قرار داشته و باید در منطقه ها مختلف به رانندگی بپردازید. این شهر دارای فضاهای آتشفشانی، جنگلی و البته جاده های عادی است.

جزیره بازی موتورفست بسیار گسترده بوده و کاربران می توانند به تنهایی یا به همراه دوستان به گشت و گذار در آن بپردازند. در این دنیا فضاهای بسیار زیادی برای مسابقه وجود داشته تا کاربران هرگز از آن خسته نشوند. از طرفی تعداد بسیار زیادی خودرو در این بازی وجود داشته تا هر فرد با سبک رانندگی مخصوص خود، ماشین مناسب را پیدا کند.

فستیوال هرگز به اتمام نمی رسد. شما می توانید در این فستیوال در چالش های مختلف شرکت کرده و هرگز از بازی کردن خسته نشوید. از طرفی در این بازی مسابقات متنوع زیادی وجود داشته تا میل شما به اکشن و رانندگی را برطرف کند. در اصل این تنوع در حالت های مختلف است که باعث شده بازی موتورفست بسیار مجذوب کننده بشود.

بازی کرو موتورفست در اصل پاسخی به عناوین فورتزا هورایزن (Forza Horizon) است. یوبیسافت تلاش کرده تا این موضوع را پنهان کند ولی هم در تریلر و هم در توضیحات این بازی معین است که شباهت زیادی به هورایزن دارد. نکته اینجاست که فورتزا هورایزن در این زمینه ریشه زیادی داشته و سال ها تجربه دارد. به همین دلیل توانسته به بهترین نحو سبک رانندگی دنیا باز را طراحی کند.

یوبیسافت در این مدت عملکرد چندان خوبی نداشته و نیاز به یک بازی خوب برای رهایی از این شرایط دارد. حال اینکه بازی تازه کرو می تواند این کار را انجام دهد هنوز معین نیست. استفاده از سیستم هورایزن کار بسیار ریسکی است. به دلیل اینکه این مجموعه بازی به شدت طرفداران زیادی داشته و کیفیت بالایی هم دارند. به همین دلیل رقابت با آن ها نه تنها سخت بوده بلکه امکان دارد اصلاً نتیجه خوبی ندهد. حال باید صبر کرد و دید که در آینده یوبیسافت چه چیزی به بازی خود اضافه خواهد کرد که نسبت به هورایزن بهتر باشد.

منبع: Gematsu.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,080,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

12,750,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,120,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,780,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 بهمن 1401 بروزرسانی: 17 بهمن 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2260

به "بازی The Crew Motorfest برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی The Crew Motorfest برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید