شهربازی های بندر عباس از مکان تفریحی و دوست داشتنی

به گزارش آخرین خبر، شهربازی یک مکان تفریحی و دوست داشتنی برای افراد است. از بچه ها تا بزرگسالان گرفته افراد زیادی برای تفریح یا تفریح به شهربازی می روند و ساعات پرهیجان و لذت بخش را تجربه می نمایند. برخی از شهربازی ها مخصوص بچه ها است که از مدارس و مراکز آموزشی نیز به آنها مراجعه می گردد تا بچه ها بتوانند در کنار دوستان خود این لحظات را تجربه نمایند. بندرعباس شهربازی های زیادی دارد که برخی از آنها بسیار معروف و محبوب هستند و امکانات زیادی دارند.که در این مقاله از مجله خبرنگاران تصمیم گرفتیم تا شهربازی های بندرعباس را به شما علاقمندان به تفریح و تفریح آشنا کنیم

شهربازی های بندر عباس از مکان تفریحی و دوست داشتنی

شهربازی هپی لند happy land

شهربازی هپی لند بسیار محبوب است و بچه ها و خانواده ها برای گذراندن اوقات فراغت خود به آنجا مراجعه می نمایند. از سرگرمیات و سرگرمی های آن می توانیم به سرگرمیاتی لذت بخش مناسب برای بچه ها اشاره کنیم، مانند ماشین شارژی، لگوسازی، سرسره، استخر توپ و موارد دیگر. بچه ها در این شهربازی می توانند به وسیله دفتر نقاشی، نقاشی بکشند. از امکانات این شهربازی می توانیم به فضای ساکت و مناسب استراحت و صندلی هایی که برای مشتریان دارند اشاره کنیم. از ساعت 8 صبح تا 11 شب می توانید به این شهربازی در خیابان رئیسی مراجعه کنید و اوقات لذت بخشی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

  • نشانی: بندرعباس، چهارراه داماهی، برج قصر طلایی، ورودی B، طبقه 4
  • شماره تماس: 09172897388

شهربازی ستاره جنوب

یکی از برترین منطقه ها برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت شهربازی ستاره جنوب در بندرعباس است که در ساختمان ستاره جنوب، طبقه اول و دوم مربوط به خرید است و این شهربازی در طبقه سوم واقع شده است و در طبقه آخر آن سینما وجود دارد که می توانید بعد از خرید و گذراندن اوقات خود در شهربازی به سینما بروید و یک روز بسیار لذت بخش و خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. این شهربازی دارای بازی هایی مانند میز بیلیارد، بازی رایانه ای، سالن بولینگ و… است. این شهربازی در بلوار آیت الله طالقانی در بخش مجتمع ستاره جنوب طبقه سوم واقع شده است و از ساعت 9 آغاز به فعالیت می نماید. پیشنهاد می کنیم حتماً این شهربازی و امکانات آن را تجربه کنید.

شهربازی پارک شهر

شهربازی پارک شهر دارای فضای سبز و بسیار شاد و سرزنده است و طرف داران بسیار زیادی را در بندرعباس دارد. این شهربازی در پارک شهید دباغیان واقع شده است و بازی های زیاد و هیجان انگیزی برای بچه ها و حتی نوجوانان دارد، مانند توربو، قایق های چرخشی، آسانسور و…. علاوه بر بازی های متنوع این شهربازی سینما 5 بعدی و فروشگاه و غرفه های مختلفی دارد. سینمای 5 بعدی این شهربازی امکانات پیشرفته ای دارد که می توانید اوقات بسیار هیجان انگیز و لذت بخش را تجربه کنید. این شهربازی یک باغ گل زیبا دارد که یک مکان دیدنی را در این شهربازی رقم زده است که در کنار هیجان و بازی می توانید از این چشم انداز نیز نهایت لذت را ببرید. امکانات و سرگرمیات این شهربازی باعث شده است که گردشگران و افراد زیادی را مجذوب کند و وسایل بازی برای بچه ها شامل تاب معلق و چرخ وفلک و… می گردد. پارک شهربازی ویلچر برای معمولان دارد. علاوه بر امکانات، سرویس بهداشتی و پارکینگ به این صورت است که افراد با خیال آسوده تر می توانند به این شهربازی بروند. این شهربازی غروب از ساعت 5 عصر الی 1 شب باز است که در بلوار امام، خیابان صباح واقع شده است و در تمام روزهای هفته فعالیت دارد.

شهربازی دینگو پارک

یکی از برترین مقاصد سرگرمی برای بچه ها و خانواده ها شهربازی دینگو پارک در بندرعباس است و دارای بازی های متفاوتی مانند: سرسره، وسایل چالشی و بعلاوه کارگاهی برای مهارت آموزی است و بچه ها می توانند کاردستی نیز درست نمایند که یک موقعیت مناسب برای گذراندن اوقات فراغت است. این شهربازی فاصله کمی با مرکزهای مهم شهر بندرعباس دارد. این شهربازی به خاطر پوشش pvc بسیار نرم است و برای بچه ها مناسب و دارای امنیت است. اگر اهل گشتن در اماکن خرید و سرگرمیی هستید دینگو پارک گزینه مناسبی است و می توانید گذراندن این اوقات را به فرزند دلبندتان هدیه بدهد در سالن اختصاصی وی آی پی امکان برگزاری جشن نیز وجود دارد و به وسیله موقعیت مکانی خوبی که دارد بعضی از مراکز خرید؛ مانند مجتمع نخل ، بندرعباس مال و.. دسترسی دارد و از هتل هایی مانند گلشهر، سپید و… فاصله بسیار کمی دارد. این شهربازی با امکانات زیاد و امنیت بالا یکی از برترین شهربازی های بندرعباس است که حتماً توصیه می گردد آن را تجربه کنید.

  • نشانی: بندر عباس، استان هرمزگان، بندر عباس، داماهی، گوهران 20

شهربازی وروجک

از دیگر موارد سرگرمیی برای افراد شهربازی وروجک است که امنیت بالایی دارد و بازی های متنوعی مانند سرسره بادی، بازی با شن، تاب، خانه سازی و… دارد. در کنار این موارد بچه ها می توانند به یاری مدادرنگی و مدادشمعی و… کاردستی درست نمایند و از این طریق استعداد خود را کشف نمایند و هنر و خلاقیت خود را بشناسند. این شهربازی نیز مانند شهربازی دینگو امکانات دسترسی به ویلچر، پارکینگ و… را دارد. از این طریق خانواده ها راحت تر می توانند به شهربازی و بچه ها خود دسترسی داشته باشند. این شهربازی با امنیت بالا و امکانات و خدمات خود یکی از برترین گزینه ها برای بچه ها و خانواده ها است. از ویژگی های مهم آن شبانه روزی بودن آن است و در هر زمانی که مایل باشید می توانید به آن جا بروید.

پارک صفی نژاد

این شهربازی کوچک ترین و محبوب ترین مکان سرگرمیی بندرعباس است و در هر ساعت از روز می توانید به آنجا بروید و از وسیله های بازی؛ مانند قصرهای بادی، ماشین شارژی و… بهره ببرید و اوقات خوشی را رقم بزنید. این مکان مانند سایر پارک ها دارای پارکینگ و سرویس بهداشتی است و برای راحتی افراد معلول ویلچر نیز دارد. این شهربازی در حاشیه شهر واقع شده است و فضای سبزی دارد که منظره ها بسیار زیبایی را ساخته است. می توانید بچه ها خود را برای سرگرمی و گردش به این شهربازی کوچک ببرید. این شهربازی از ساعت 9 تا 11 شب باز است و در خیابان مهرگان واقع شده است.

  • نشانی: استان هرمزگان، بندر عباس، بندر عباس-انتهای خیابان دانشگاه -پارک، بادی صفی
  • شماره تلفن: 09126799279

دیگر شهربازی های بندر عباس

از دیگر شهربازی های بندر عباس که طرف داران بسیاری دارد و افراد زیادی به آن مراجعه می نمایند می توانیم به شهربازی های زیر اشاره کنیم:

  • شهربازی فرشته ها: در فلکه صادقیه، ساختمان بیمه طبقه 4 واقع شده است.
  • شهربازی خندوانه: این شهربازی مناسب بچه ها کوچک است، هم به دلیل فضای کوچکی که دارد هم به دلیل وسایل بازی که مناسب بچه ها است. این شهربازی در خیابان شلمچه ساختمان آیلار واقع شده است.
  • شهربازی شادونه: یکی دیگر از شهربازی های بندر عباس است که در چهارراه جانباز، ساختمان مرکز واقع شده است.

پیشنهاد خواندن مقالات بیشتر : مراکز خرید بندرعباس

سخن پایانی

بیشتر افراد مخصوصا بچه ها بسیار علاقه مند به شهربازی هستند و علاقه دارند در مواقعی که خارج از خانه هستند یا در سفرند، سرگرمیات خود را در شهربازی بگذرانند. دلیل این امر فضای شاد و هیجان انگیز شهربازی است که طرف داران زیادی دارد و مناسب همه افراد در هر سنی است. از معروف ترین وسایل بازی درشهربازی می توانیم به چرخ وفلک و تاب و… اشاره کنیم که هیجان متوسطی دارند و برای عموم افراد و بچه ها مناسب هستند.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 24 مهر 1403 بروزرسانی: 24 مهر 1403 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2394

به "شهربازی های بندر عباس از مکان تفریحی و دوست داشتنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی های بندر عباس از مکان تفریحی و دوست داشتنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید