بهسازی جداره های قلب طهران

به گزارش آخرین خبر، شهردار منطقه12 از اجرای طرح جداره سازی در بازارهای پاچنار، کفاش ها، گذر منوچهرخانی، میدان سیداسماعیل و... اطلاع داد.

بهسازی جداره های قلب طهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه12، امیر یزدی با بیان این مطلب که حفظ منظر تاریخی این منطقه به عنوان قلب تاریخی تهران، امری ضروری در حوزه ارتقای کیفیت کالبدی و افزایش نظم بصری آن است، می گوید: به همین منظور، بهسازی جداره ها در این منطقه از دوره های گذشته همیشه مورد توجه مدیریت شهری بوده و امروز نیز به طور جدی تر و با سرعت بیشتری به ویژه در بازار تهران در حال انجام است.

شهردار منطقه12، جداره سازی را مجموعه ای از فعالیت هایی معرفی می نماید که سبب ارتقای کیفیت نما از لحاظ ساختاری و ظاهری می گردد.

یزدی اضافه می نماید: بهسازی جداره در بازار تهران با مشارکت شهرداری ناحیه3، کسبه بازار تهران و دفتر تسهیلگری توسعه محلی بازار در حال انجام است و در دوره تازه مدیریت شهری، جداره و سقف گذر منوچهرخانی و بازار پاچنار، بعلاوه تداوم بهسازی جداره بازار کفاش ها (حدفاصل گذر منوچهرخانی تا تیمچه حاجب الدوله) و ساماندهی میدان سیداسماعیل در حال انجام است.

وی افزایش ایمنی، ایجاد پویایی، سرزندگی و حس تعلق به محل کار و زندگی را از اهداف دیگری بیان کرد که در این طرح دنبال می گردد.

یزدی می گوید: طرح مطالعاتی جداره های بازار آهنگران و حدفاصل چهارسوق بزرگ تا کوچک نیز آغاز شده و امیدواریم پس از انتها فاز مطالعاتی، وارد مرحله اجرایی گردد.

شهردار قلب طهران ادامه می دهد: از دیگر برنامه هایی که خارج از بافت بازار در حال انجام یا در مرحله مطالعات اجرایی است می توان به جداره سازی و آرام سازی خیابان لاله زار و بهسازی و احیای میدان های قیام و محمدیه اشاره نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1401 بروزرسانی: 30 مرداد 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2178

به "بهسازی جداره های قلب طهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهسازی جداره های قلب طهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید