بوریرام یک محروم، استقلال بدون محروم، 75 بلیت برای طرفداران تایلندی

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: تیم فوتبال بوریرام تایلند فردا شب در حالی مقابل استقلال قرار می گیرد که یک بازیکن محروم دارد.

بوریرام یک محروم، استقلال بدون محروم، 75 بلیت برای طرفداران تایلندی

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، تیم های استقلال ایران و بوریرام تایلند در حالی فردا شب (چهارشنبه) در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند که تیم بوریرام برای این بازی یک بازیکن محروم دارد.

تراتون بانماتان، بازیکن شماره 2 این تیم در این بازی و با توجه به محرومیتی که دارد قادر به همراهی تیمش نیست اما استقلال برای این بازی محروم نخواهد داشت.

همچنین نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم های استقلال و بوریرام تایلند با حضور میرشاد ماجدی و حامد افضلی به عنوان نمایندگان استقلال برگزار گردید.

در این جلسه که از ساعت 11 در محل سازمان لیگ شروع شد، مقرر شد در بازی فردا تیم استقلال با لباس یکدست آبی در مقابل یکدست سفیدپوشان بوریرام قرار گیرد.

دروازه بان استقلال نیز یکدست سبز می پوشد و گلر تیم حریف نیز یکدست خاکستری. حامد افضلی با اعلام این خبر اضافه نمود: همچنین قرار شد برای بازی فردا شب، تعداد 5 بلیت VVIP و 20 بلیت VIP و 50 بلیت معمولی برای حضور طرفداران بوریرام به مسئولان این باشگاه بدهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 263

به "بوریرام یک محروم، استقلال بدون محروم، 75 بلیت برای طرفداران تایلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوریرام یک محروم، استقلال بدون محروم، 75 بلیت برای طرفداران تایلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید