تعبیر خواب حرف زدن با مرده (صحبت با مرده)

به گزارش آخرین خبر، در ادامه این مقاله با تعبیر خواب حرف زدن با مرده، تعبیر خواب صحبت کردن با مرده، تعبیر خواب همنشینی با مرده و تعبیر خواب حرف زدن با ارواح با شما خواهیم بود.

تعبیر خواب حرف زدن با مرده (صحبت با مرده)

خواب ها میتوانند نشانگر حال درونی ما باشند و یا ما را از رویدادهایی در آینده باخبر سازند.

تعبیر خواب حرف زدن با مرده

محمد بن سیرین:

  • اگر بیند که مردگان وی را بشارت دادند و با او سخن گفتند، دلیل که حال او نزد حق تعالی نیکو بود. اگر با وی سخنان ناخوش گفتند به خلاف این بود.
  • اگر کسی مرده را دید و از او پرسید که تو مرده بود او گوید که من زنده ام، دلیل که احوال مرده در آن دنیا مرده در آن نیکو بود و حق از وی شاد بود.
  • اگر دید مرده از خانواده او با وی مناظره کرد یا روی از وی بگردانید، دلیل است وصیتی که نموده بود به جای نیاورده باشد.

مطیعی تهرانی: اگر مرده شما را دعوت کند و شما همراه او بروید خوب نیست.

یوسف نبی علیه السلام گوید:

  • دیدن صحبت با مردگان نیکو باشد
  • دیدن سلام کردن به مرده شادی بود

تعبیر خواب مرده تصویر رفتگانی است که می شناختید. بیشتر رویاهایی که در آن ها مردگان ظاهر می شوند حاصل کوشش ما برای کنار آمدن با خاطرات، احساس گناه، خشم و سایر احساساتی است که در ارتباط با آن ها داشته ایم.

تعبیر خواب صحبت کردن با کودک مرده

اگر در عالم خواب دیدید که با کودک مرده خود صحبت می کردید تعبیرش این است که در ناخودآگاه خود می خواهید که فرزندتان دوباره زنده گردد.

در واقع تماشا خواب حرف زدن با کودک مرده راهی برای مقابله با از دست دادن می باشد که دوست دارید به هر شکلی با آن برخورد کنید. شما هنوز به خاطر این حادثه غمگین هستید و دوست دارید او را دوباره زنده ببینید.

در واقع این خواب نمود واقعیت غم انگیزی است که در زندگی مدام در کنار شماست و راهی برای فرار از آن ندارید.

تعبیر خواب حرف زدن با مرده (معبرین غربی)

اگر در خواب ببینید که شخص مرده ای کوشش می نماید تا نظرتان را برای رفتن به جایی جلب کند چنین رویایی ممکن است نمادی از این واقعیت باشد که شما در کوشش هستید تا با این شخص کنار بیایید و آن را بپذیرید.

به تعبیری دیگر ترس شما از تنها بودن را نشان می دهد.

اگر در خواب شخص مرده ای شما را مجبور به رفتن جایی نموده و شما در مقابل او مقاومت می کنید بدین معناست در هنگام بروز شرایط بحرانی و خطرناک از آن سربلند بیرون خواهید آمد.

این خواب از شما می خواهد قبل از هر گونه عمل یا تصمیم گیری به خوبی به نتایج آن فکر کنید.

اگر در خواب دیدید که با پدر و مادر فوت شده خود حرف می زنید بیانگر این است که در کوشش برای مقابله با از دست دادن آن ها هستید.

تعبیر خواب صحبت کردن با روح

آنلی بیتون:

  • اگر با روحی در خواب صحبت کنید، نشانه آن است که اگر از منطق و عقل سلیم خود پیروی کنید و از مصیبت و شری که در زندگی شماست، جان سالم به در خواهید برد.
  • اگر خواب ببینید روحی با شما صحبت می نماید، علامت آن است که به دست دشمنان می افتید.

از اینکه با تعبیر خواب حرف زدن با مرده همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم. چنانچه رویایی با محتوای حرف زدن با مرده، همنشینی، سلام و احوالپرسی و ... را در خواب مشاهده کردید می توانید برای آگاهی از تفاسیر آن ها در قسمت نظرات ارسال نمایید.

تعبیر خواب نصیحت کردن مرده

اگر در عالم رویا دیدید که مرده شما را نصیحت کرد و یا شما را وادار کرد که کاری را انجام دهید تعبیرش این است که زندگی سختی دارید و در واقع تماشا این خواب هم مشکل شما را دو برابر می نماید. احتمالا بعد از تماشا این خواب بیمار می شوید و یا اتفاق بسیار بدی در زندگی تان خواهد افتاد.

تعبیر خواب حرف زدن با دوست پسر (دوست دختر) مرده

اگر خواب دیدید که با دوست پسر یا دوست دختر مرده خود صحبت می کردید تعبیرش این است که رابطه شما با آن ها بسیار جدی و عاشقانه است. به گفته بعضی معبران این خواب نشان دهنده رابطه شاد و موفقیت آمیز با آن هاست.

خواب حرف زدن با خواهر مرده

اگر خواب دیدید که با خواهر و برادر یا یکی از اقوام مرده خود صحبت می کردید تعبیرش این است که آن ها را بسیار دوست دارید و دلتنگشان هستید و مدام به آن ها فکر میکنید. اگر آن ها هنوز زنده هستند این خواب به آن ها یادآوری میکند که سعی کنید ارتباط خود را با آن ها تقویت کنید و اگر در بین شما نیستند تعبیرش این است روح آن ها به فکر شما هستند و شاید بهتر است که به نام آن ها کارهای نیکی انجام دهید.

انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1352

به "تعبیر خواب حرف زدن با مرده (صحبت با مرده)" امتیاز دهید

460 کاربر به "تعبیر خواب حرف زدن با مرده (صحبت با مرده)" امتیاز داده اند | 3.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب حرف زدن با مرده (صحبت با مرده)"

51 دیدگاه

الهه 6 اردیبهشت 1402

سلام من دیشب خواب مادربزرگ مامانم و دیدم که تقریبا 10 سالی میشه که مرده. تو خوابم دیدم که من توی پیاده روی یه خیابون نشستم و مادر بزرگ مامانم داره با عصا از دور میاد و زنده ست خیلی خوشحال شدم (چون رابطه خیلی نزدیکی داشتیم) رفتم جلو و دستش و بوس کردم و بهش گفتم که خیلی خوشحال شدم. میخواستم بغلش کنم که گفت نه الان بغلت نمیکنم، آخر هفته بغلت میکنم. میشه لطفا بگین تعبیرش چیه؟

پاسخ به الهه

مینا 17 فروردین 1402

سلام من در واقعیت زمانی ک عقد کردم مادر مرحومم به خوابم اومد بهش گفتم که من عقد کردم گفتش چه عقدی چه چیزی
یک فرشته منو تکون داد گفت بچه بدنیا نیار وگرنه ازت می گیرنش ممنون میشم تعبیرش و بگید

پاسخ به مینا

nashenas 18 دی 1400

خواستگارم 40 روزی میشه از دنیا رفته صبح ساعت 8 خوابشو دیدم ک زنده ست من بهش گفتم توکه مُرده بودی یعنی خانوادت همه نقش بازی میکردن ک تومُردی؟ بهم گفت من بهت اعتماد ندارم منظوراینکه نمیخواست بامن ادامه بده خیلی فکرم مشغوله تعبیرش چیه؟
هردومون اشک میریختیم

پاسخ به nashenas

ساغر 14 دی 1400

من خواب عجیبی دیدم
خالم یک ماه هست فوت کردن
امروز ظهر خوابشو دیدم
تو خواب میدونستم مرده و میخواستم باهاش حرف بزنم اول زیاد جدی نگرفت بعد مامانم بهش اشاره کرد ک بیاد و حرف بزنیم باهم
از یه پله های رفتیم بالا و من شروع کردم به حرف زدن و اون گوش میداد
معلوم بود از مردن ناراحت نیست ، آروم بود
ولی یادم نیس چی میگفتیم بهم
اگه اشتباه نکنم انگار دیگه واضح نمیدیدمش
دورش پر از نور بود
بعد فقط گفتم خاله من به بقیه چی بگم از وضعیتت گفت حالم خوبه ، اونجا یه کاخ دو طبقه برام ساختن
بعد از همون پشتش ک نورانی بود منو برد نشونم داد
یه محوطه سرسبز بزرگ ، هوای خیلی خوب ، یه کاخ بزرگ سفید می‌گفت ببین اینجام

پاسخ به ساغر

سپیده مظاهری 12 دی 1400

سلام من خواب همسایمون که خانم پیری بود و مرده رو دیدم ایشون تو دستشون یه انگشتر آبی داشتن و اینکه یه گردنبند طلا. ایشون برای برادرم قرار بود امپول تقویتی بزنه ولی اونا رو برده بود و میگفتن این آمپول برای دو قلو زایی است . البته برادر من واقعا دو قلو داره و دوباره فکر بچه دار شدن بودن انگار من چون میدونستم فوت شدن حس میکردم نباید به مرده چیزی داد من به این خانم گفتم به من گفتن گردنبندتونو بهم بدین و ایشونم گردنبدشو به من هدیه کرد انگار دو تا بود و دور گردنم بست و موقع رفتن ایشون شد و در گوششون پرسیدم ایا خدا از من ناراحته زندگی اون ور سخته و اینکه با ملایمت گفت نه خیلی خوبه خدا هواتو داره ، فقط تو قبر یکی دو نفر میان استقبال و خوش امد گویی اصلا نگران نباش و یه هو چشماشو بست و در حال دراز کش غیب شد .

پاسخ به سپیده مظاهری

شیانا 12 شهریور 1401

سلام من خواب دیدم یکی از فامیلامون که مرده تو خوابم منو با خدش میبره به ی بیابون بعد دستمو ول میکنه بهش میگم دیگ منو با خودت نمیخوای ببری میگ سه ماه دیگ میام میبرمت تعبیرش چی میشه لطفا جواب بدین

پاسخ به شیانا

آیناز اعتمادی 13 آذر 1400

من خالم چند ماه مرده ولی ملا دوبار تو خواب دیدمش بار اول تو ماشین بود که به محض دیدنش خوابم سبک شد بیدار شدم یهو دومین بار دیدم تو خواب دیدم دارم باهاش حرف می زنم می تونستم خودم تو خواب حرفا مو بگم نکه بخوام بگم طبق معمول یه چیز دیگه گفته بشه بعد بیدار شدم دیدم جلو در خونه مامان بزرگم هستم تنها فقط واستادم هیچ کاری نمی کنم

پاسخ به آیناز اعتمادی

حسین عظیمی 10 آذر 1400

سلام وقت بخیر
همسرم در خواب دیده مادر فوت شده من از ایشان درخواست میکند که با او به منزل خاله ام در روستای زادگاهم به منزل خاله ام برود.البته ایشان نرفته است.
با تشکر

پاسخ به حسین عظیمی

حدیث 6 آذر 1400

من خواب دیدم پدرم بزرگم که فوت شده به خواب من آمده و اصلا به من نگاه نمیکنه و حرف نمیزنه من خیلی گریه میکردم که نگام کنه ولی اصلا توجه نمیکرد.
خواهش میکنم بگین تعبیرش چی میشه؟!

پاسخ به حدیث

Parwin 4 آبان 1400

خواب دیدم که دوست خیلی صمیمی و
قدیمی ام که 55سال پیش در اثر تصادف ساختگی توسط شوهرش مرد
امد بخوابم ما همدیگر را بغل کردیم و خیلی با محبت با من حرف زد و من به او گفتم که بچه هایم خیلی از مردن تو گریه افسوس خوردند و او سرش را تکان داد و گفت من اشتباه انتخاب جوانی ام را دادم ، او هیچ تغییری نکرده بود و همانطور جوان و زیبا و خندان بود و به سرتا پای من نگاهی با محبت میکرد وقتی بیدار شدم ساعت 5/30دقیقه صبح بود ، سپاسگزارم از جوابتان

پاسخ به Parwin

یوسف پناه پوری 30 مهر 1400

سلام.من دو بار تاحالا خواب مادرمو دیدم اما هر دو بار صورتش رو واضح نمیبینم واصلا مشخص نیست واصلا صحبت نمیکنه.تعبیرش چیه؟

پاسخ به یوسف پناه پوری

حسین 16 مهر 1400

چند شب بعد از اینکه شوهر عمم فوت کرد، خواب دیدم که توی حرم امام رضا هستیم همه فامیلا و من شوهرعمم که فوت کرده، داشتیم غذاشو میپختیم توی حرم.
ازش پرسیدم مرگ چطوریه؟ گفت اول سیاهی مطلق، بعد یه نور سفید میاد که خداست و از سیاهی نجاتت میده.
البته اینم بگم که بنده خدا سرهیئت امام حسین بود و هیئت داشت. تعبیرش چیه بنظرتون؟

پاسخ به حسین

زینب علی دادی 17 آبان 1400

سلام
مدتی است که با شوهرم به اختلاف خوردیم و نزدیک به طلاق هستیم امروز تازه از مشهد اومدم خوابیدم خواب دیدم که شوهرم زنگ زد گفت مادرم چند روزه تنهاست تو نباید به او سر میزدی (مادر شوهر من مرده و دو هفته پیش سالگردش بود و من نرفتم) بعد تلفن را به او داد من در خواب نمیدانستم که مرده و با او حرف زدم و به او گفتم میام سرت میزنم ولی الان نه چون شوهرم با من بد حرف زد وقتی تلفن را قطع کردم یکباره ترسیدم و گفتم مادر شوهرم بود ولی او که مرده و بعد صدای پدر شوهرم را شنیدم که آمده دنبالم ولی او هم عصبانی بود و غش کرد ( پدرشوهرم زنده است) لطفا تعبیرش را بفرمایید

پاسخ به زینب علی دادی

فاطمه 13 مهر 1400

سلام من دیشب خواب دیدم خاله شوهرم که مرده من راصدا میزند وما باهم بغل کشی میکنیم وبه من میگوید کف پایت را نشان بده که در کف پای تو شماره از جهنم نوشته شده است با گفتن همین حرف از خواب بیدار میشوم ممنون میشم اگه تعبیرش را بگید

پاسخ به فاطمه

سارا 11 مهر 1400

شخصی از نزدیکانمون سالهاست که مرده، دیشب بخوابم اومد و باهام دست داد حالمو پرسید بعدش گفت برو به بابات بگو دلم براش تنگه و وقتش کمه کم مونده بیاد، من خودمو گم کردم فوری گفتم چه زود وقتش تموم شد؟ سرشو انداخت پایین با شرمندگی گف این هفته یا امسال اینجوریه دیگه دنیا
میشه تعبیرش بگین تروخدا دارم دق میکنم

پاسخ به سارا

Hosein s 7 مهر 1400

سلام
خواب دیدم با خواهرم که فوت شده دارم قدم میزنم و صحبت میکنم در جایی مانند کوچه هایی با خانه های کاه گلی و جاده خاکی در آخر من در آمدم بهش گفتم دلم تنگ میشه برای خانمم(در قید حیات) اون هم گفت حواسمون هست بهش لطفا تعبیرش را بگویید ممنون

پاسخ به Hosein s

نوید 5 مهر 1400

سلام علیکم
من شب اربعین خواب دیدم با خانواده و فامیلا تو جاده در حرکنیم که من مادربزرگ مرده ام رو از دور میبینم. و میگم بزنین کنار مادربزرگ اونجاس. کنار جاده پارک می کنیم مادربزرگم به همراه پدربزرگم هردو میان سمت ماشین و تو اون جمع فقط من و خواهرم اونارو میبینیم و با دوتاشون حرف میزنیم، بقیه میگن پس چرا ما نمیبینیمشون؟ و در آخر من و خواهرمو دعوت میکنه که بریم لب رودخونه اونجا شیر پختن و به ما دوتا شیر جوشیده بدن بخوریم. مادوتا هم حرکت میکنیم میریم که یهو من از خواب بیدار شدم.
با سپاس و تشکر

پاسخ به نوید

Reza 31 شهریور 1400

سلام
من تو خوابم با چند سر مرده از کشور های مختلف حرف زدم و در خواب دیدم که اون سر های مومیایی شده تنها رابت اون مرده ها با این جهان هستند و در خواب دیدم که اگر دحان اونا هنگام حرف زدن باز و بسته نشود باز هم توانایی حرف زدن دارند اما سخت تر تو خوابم هم یک مرد تقریبا اشنایی دیدم که داشت به من یاد میداد که چه گونه با این مرده های ترس ناک حرف بزنم

پاسخ به Reza

مهدیه 9 شهریور 1400

سلام خسته نباشید. ببخشید می تونید این خواب منو تعبیر کنید. من با پدرم که چند ماهه فوت شده و به همراه مادرم رفته بودیم توی مجتمع تجاری موقع برگشت پدرم حواسش نبود و مادرم را جا گذاشتیم سوار ماشین بودیم و پدرم به جای اینکه راه اصلی رو انتخاب کنه یه راه فرعی رو انتخاب کرد که ما داشتیم با سرعت از اونجا دور میشدیم که یهو یه در ریموتی بزرگ جلومون ظاهر شد و ما تا میخواستیم با در تصادف کنیم در محو شد و ما ازش گذشتیم .ترو خدا بگید تعبیر این خواب من چیه.

پاسخ به مهدیه

Javad 7 شهریور 1400

سلام من دیشب در خواب دیدم پدرم (که فوت کرده) در خانه بود و ماپر من وخواهر همراه او ب سفر رفتیم ولی من از انها جدا شدم و‌خواهر و‌مادرم باهم با پدر رفتن ????تعبیرش چیست ؟

پاسخ به Javad

علی 12 مرداد 1400

سلام.در خواب دیدم با رفیق قدیمی ام ک حدودا 4-5 سال پیش مرده صحبت میکردم و در راه خانه با او همراه شدم.و با اگاهی از اینکه او مرده از او سوالات زیر را پرسیدم و جوابهایش را اینجوری گرفتم
+مهدی تو مردی دیگه؟
-اره
+الان جات خوبه؟
-اره
+چند وقت اذییت کردن بخاطر گناهات؟
-یه سال اول سخت بود ولی الان تموم شده
+یه سال؟سال زمینی و یا سال اون دنیا؟
-سال اون دنیا

پاسخ به علی

حسین 28 تیر 1400

سلام دختر عمو درخواب بابای منو میبینه چند ماهیه فوت کردن، در جای خیلی سرسبزی است مادرم براش احسان میده زنده شده میاد میگه من از این احسان نمیتونم بخورم اخه من مریض بودم نمازم مونده ،در همون شب منم خواب دیدم تو همون مکان یکی از اقوام در شهر دیگری فوت کردن بعد از مراجعه به خانه من با پدر فوت شده صحبت کردم که واسه مهمونا احسان بدیم چون از جای دوری با ما اومدن که در قیافه بابا راضی به اینکار نبودن که با صدا کردن عمو با مشورت او راضی به احسان دادنمون شد.

پاسخ به حسین

نازنین 22 تیر 1400

سلام دیروز تشییع جنازه پسر 27ساله فامیلمون بود ازهم خوشمون میومد ولی من چون فامیل بود هیچوقت حاضرنشدم
دیشب ک شب اول قبرش بود اومد به خوابم، تو خواب میخواسم احضارش کنم ک حالشو بپرسم، احضار کردم حالت دراز کشیده با لباس سفید بود، پرسیدم حالشو، گفت خوبم، باز پرسیدم مطمئنی؟؟ گفت آره، بعد منو خواهرش و. دختر خالمو برد واسمون بستنی خرید تو خواب من 2دل بودم بستنی بردارم یا شلوار، دیگ بستنی برداشتم، تعبیرش چیه؟ خواهشا ج بدین، خیلی پشیمونم ک چرا یبااااار باهاش نرفتم بیرون اینهمه میگفت

پاسخ به نازنین

yahya 11 آذر 1400

همراه مرده رفتن خوب نیست
ازمرده چیزی گرفتن خوبه

پاسخ به yahya

کبری 7 تیر 1400

سلام من خواب دیدم شوهرخواهرم که چندماهی میشه فوت شدن پیش ما در حال صحبت بودن من درخواست گرفتن کاپشن ایشون رو داشتم و ایشون لباس رو از تنشون در اورد و من پوشیدم بعد گریه کنان به اتاق دیگری رفتم ولی تا مادرم منو با لباس ایشون دید سرم داد زد و لباس رو از تنم در اورد.

پاسخ به کبری

zh 7 تیر 1400

سلام .دوبار دارم خواب میبینم که اسمی پسر عموم که سالهاست فوت شده رو تو خواب میگم .یک بار توی خونشون ودرحضور پدر وخواهرش بودم وباردوم تو خونمون که دوتا خواهراش وارد اتاقم شدن ومن وقتی اونا رو دیدم اسم برادر مرده ایشون رو به زبان اوردم تو رو خدا تفسیر خوابم چی هست

پاسخ به zh

مهدیه 5 تیر 1400

سلام، کسی تعبیر این خوابم رو بلده؟ خواب دیدم مادر بزرگم که چندین ساله فوت شده اومد خونمون کنارم نشست، سرتاپا لباسهاش مشکی بود اما مرتب، کف دستمو گرفت گفت عزیزم یه فکری کن برا خودت تو نه ازدواج میکنی نه شاغل میشی!! از این خوابم تا الان 2سال گذشته.

پاسخ به مهدیه

سمانه 5 تیر 1400

سلام من دیشب خواب دیدم با شادی ‌کل کشیدن با دو دوست صمیمی با دسته گل سر قبر مادر شوهرم رفتیم و مادر شوهر سر قبر ایستاده بود پرنده به من خوش آمد گفت ومراسم ختم سر قبر بود تعبیر خواب چی

پاسخ به سمانه

aram 29 خرداد 1400

سلام خواب دیدم پدرم که فوت شده زنده شده و ازش پرسیدم که مادرم کجاست گفت که فوت شده . و من بهش گفتم که شما فوت کردین ولی ایشان این را رد کرد و گفت مادرت فوت شده و من شروع به گریه کردن کردم

پاسخ به aram

علی ابراهیمیان 23 خرداد 1400

سلام من خواب پدرم رو دیدم که چند ماهی فوت شده توی خواب دنبال سند می گشت و قصد داشت وامی برای ساخت خونش بگیره بعدش و از من پرسید آیا سندی دارم به بدهم که من گفتم خیر بعدش دو پیراهنی که به تن داشت را در آورد و گفت با آنها به او وام می دهند من گفتم با اینها وام نمی دهند ول او گفت می دهند و برادر بزرگم در جریان است
این خواب تعبیری دارد؟

پاسخ به علی ابراهیمیان

تارا 18 تیر 1400

برای پدر خیرات بفرستین
خیرات ماندگار البته در حد وسعتون چیری مثله لباس که بارها بشه از آن استفاده کرد.

پاسخ به تارا

علیرضا بهادر 22 خرداد 1400

من خواب دیدم که برادرم که سه هفتس فوت شده ، به من میگفت بیا با ماشین من (ماشین خودش) بروم ، و میگفت ماشین خودت (یعنی ماشین من ) جلوبندیش ضعیفه
کمی به نظرم نگران بود
تابیرش چی میتونه باشه !؟!؟؟؟

پاسخ به علیرضا بهادر

پارسا 5 تیر 1400

سلام . درخواب پدرم را که 5 سالی است فوت شده اند را دیدیم که به مادرم میگفت بیا بیا حاج خانم کنارم بنشین و به من ومادرم میگفت تا یکسال دیگر همگی باهم خواهیم بود . تعبیر این خواب چیست این خواب در شب 12 ذی قعده دیده شده .متشکرم .

پاسخ به پارسا

سهیلا 22 خرداد 1400

سلام خسته نباشید من همسرم دو ماهه فوت شده دوبار خواب دیدم که میخواد بامن حرف بزنه اما من فرار میکنم ازش منو دعوت میکنه به جایی که بریم صحبت کنیم اما من از ترس همراهش نمیرم تعبیرش چیست؟

پاسخ به سهیلا

رضا 4 مرداد 1400

اینکه مرده از ما دعوت میکنه تا به اتفاق جایی بریم و اگر دعوتش رو قبول کنیم و برویم اتفاق خوبی نیست. و بالعکس خنثی هست.
خیرات بدهید.

پاسخ به رضا

وحید 10 خرداد 1400

با سلام من در خواب دیدم با چند نفری که اصلا نمیشناختم ی نفر آقا و چند خانم ی جایی تاریک بودیم و من داشتم با حرف اونا رو میخندوندم و خودمم از ته دل میخندیدم

پاسخ به وحید

مهنازپورحسین 8 خرداد 1400

سلام پدر من که تازگی به رحمت خدا رفته رو یکی از اقوام خواب دیده که در یک جای سرسبز و قشنگی بوده ولی گفته که اینجا فقط آب نیست ولی من مشکل آب ندارم چون دوتا شهید باد به صبح برام آب میاره و دوتا شهید بعد از ظهر لطفاً بگین تعبیر اینکه آب اینجا نیست چیه؟؟

پاسخ به مهنازپورحسین

شاهین 19 مرداد 1400

سلام
تو خواب یکی از اهالی روستا رو دیدم که عصا به دست میگفت بیا تا با هم یه سری به خانه **بزنیم
تعبیر این خواب چیه؟

پاسخ به شاهین

علی 8 خرداد 1400

سلام من خواب دیدم همسایمون که 2ماه پیش فوت کرده بودن بااشاره صدایم میزندمن به سمت اورفتم البته درمسیر منزلمون ایستاده بودن که خونه خودش اونجاس بعد سراغ 3نفرگرفت که من به خوبی نمیشناختم بعدحالش پرسیدم گفت که خوبم .بعدازاون رفتم خونمون ولی اوهمون جا ایستاده بوداین هم بگم که قبل مرگش مریض بود ولی تو خواب که دیدمش سالم وسرحال بود میخواستم ببینم تعبیرش چیه؟

پاسخ به علی

میم 4 خرداد 1400

سلام
من خواب دیدم دختر خالم که تازه فوت شدن از اون دنیا به مادرم زنگ زدن وقتی از مامانم پرسیدم با چه شماره ای زنگ زده بود گفت چهار تا + افتاده
تعبیرش چی میشه؟؟

پاسخ به میم

پریسا 29 اردیبهشت 1400

سلام من طرفای ساعت 6تا 8 صبح بو‌د اگر اشتباه نکنم که خوابه دوستم که تازه فوت کرده بود رو دیدم تو خواب داشتیم باهم حرف میزدیم و می خندیدیم بعد برگشت بمن گفت فردا نوبته توعه...
تعبیره این چیه میشه یکی بگه هم از صب نگرانم

پاسخ به پریسا

سیما 14 اردیبهشت 1400

خواب دوستم رو دیدم که به تازگی فوت شده دزدیده بودنش بعد ازادش کرده بودن ومن بغلش کردم و گریه میکردم و اون هم میگفت ببخشید روز مرگم اذیت شدید منم بهش میگفتم انشالله دیگه بری خونه شوهرت نه بدزدنت

پاسخ به سیما

فاطمه جعفری 12 اردیبهشت 1400

من خواب دیدم پسر همسایمون که فوت کرده کنار من نشسته و من در حال گریه کردن ازش پرسیدم روحت که سرگردون نیست تو خونتون ؟اونم گفت نه
به مادرم نشانش دادم ولی اونو نمیدید
محکم اونو تو بغلم فشار دادم و گریه میگردم

پاسخ به فاطمه جعفری

آفاق 28 فروردین 1400

سلام من همش خواب کسیو میبینم که فوت شده و اون منو نمیشناخت وهمش تو خواب مثل همسر اون مرحوم هستم و همیشه براشون قران میخونم و فاتحه میفرستم

پاسخ به آفاق

محمود کربلائی هادی 14 فروردین 1400

خواب دیدم خواهر فوت شده من به مرخصی آمده و سه روز دیگر باید برود ولی خیلی خوش حال بود و گفت من هم اونجا خواب شماها رو میبینم. تعبیر آن چیست؟

پاسخ به محمود کربلائی هادی

ثمین 26 اسفند 1399

سلام خسته نباشید ببخشید من خواب دیدم با یه جمعی نشستم که همشون مردن و با هم حرف میزنیم حالا بعضی هارو میشناختم بعضی هارم نه ولی میدونستم همشون مردن هیچ کس تو اون جمع تو واقعیت زنده نبود یعنی میدونستم حتی تو خوابی میدیم همشون مردن تعبیر چی میتونه باشه؟

پاسخ به ثمین

مصطفی مختارابادی 17 اسفند 1399

خواب دیدم طابوت مرده را به طرف زمین با ذکر صلوات ایستاده گذاشتند و مرده زنده شد خواهر مرده کنار من بود که مرده زنده شده بود از من پرسید این فلان خواهر من است به مرده گفتم بله در همین صحبت کردن با مرده یکدفعه همه مرده ها و شهدا به یکباره از زیر خاک زنده بلندشدن و دورمن حلقه زدن ویکی از شهدا که من میشناختمش به من گفت که آخرت وجود،دارد ودر باره برادر بزرگش از من سوالی پرسید داشتم جواب میدادم با صدای اذان از خواب پریدم و بیدار شدم تعبیرش چیست ممنون میشم اگر به من جواب بدهید.

پاسخ به مصطفی مختارابادی

محسن 26 خرداد 1400

سلام خواب دیدم عمویم که 40 روز پیش فوت شده بود کنار دیوار ایستاده بود به پیش از رفتم و گفتم سلام عمو مگر شما نمرده بودید و گفتم عمو جان آن دنیا چگونه است عمویم جواب من را ندادعمویم زیاد صحبت نکرد و گفت کمی کار من به مشکل خورده است گفتم عمو چه کار برایت بکنم گفت آیه انا لله و انا الیه راجعون را برایم زیاد بخوان آیاخواب من به خاطر فکر کردن زیاد به عمویم بود من خواب کسانی را که مرده اند زیاد می بینم و در خواب نیز می فهمم که آنها مرده اند

پاسخ به محسن

امین 11 آبان 1400

درخواب دیدم مردی از فامیلامون که چندین ساله به رحمت خدا رفته یکدفعه اومد پیشم و تقریبا سرحال بود بهم گفت لیسانس حسابداری بگیر و برو داخل یکی از شرکت ها کار کن.
به نظر شما تعبیرش چیه

پاسخ به امین

مهین 3 تیر 1400

من خواب مادرم که فوت کرده رادیدم خیلی سرحال بود موهاشو رنگ کرده بود رنگ حنای بود باهم حرف زدیم امانامفهوم بود اما زیاد خوشحال بود تعبیرش چیه

پاسخ به مهین

هژیر 23 خرداد 1400

سلام
در خواب دیدم بجای کفش کف پایم پوست پیاز قرمز چسبیده شده یکی از پاهام به پوست پیاز چسبیده ولی دیگری کنده میشد
در همین حین با خانمی که فوت کرده بود داشتم دعوا میکردم

پاسخ به هژیر
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید