تقویم آموزشی نیم سال دوم دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش آخرین خبر، در نهایت امتحانات دانشجویان تمامی مقاطع دانشگاه تهران از 25 خرداد شروع می گردد و اول تیر ماه امتحانات دروس عمومی دانشجویان انجام خواهد شد و در نهایت امتحانات دانشجویان این دانشگاه در دهه اول تیر ماه به سرانجام می رسد.

تقویم آموزشی نیم سال دوم دانشگاه تهران اعلام شد

امتحانات میان ترم دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه تهران در نیم سال دوم تحصیلی 1401 - 1402 از هفته آینده آغاز می گردد.

به گزارش ایسنا، بر اساس تقویم آموزشی نیمسال دوم تحصیلی در دانشگاه تهران امتحانات میان ترم این دانشجویان از 19 فروردین آغاز می گردد و تا 31 این ماه ادامه دارد و دانشجویان در 30 و 31 اردیبهشت ماه و بعلاوه اول خرداد ماه امسال می توانند نسبت به حذف اضطراری واحدهای خود اقدام نمایند.

در نهایت امتحانات دانشجویان تمامی مقاطع دانشگاه تهران از 25 خرداد آغاز می گردد و اول تیر ماه امتحانات دروس عمومی دانشجویان انجام خواهد شد و در نهایت امتحانات دانشجویان این دانشگاه در دهه اول تیر ماه به خاتمه می رسد.

ثبت نام الکترونیکی دانشجویان مجاز به ادامه تحصیل در کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه تهران بر اساس مقررات وآئین نامه های آموزشی ومجوزهای مربوط است و در صورت عدم ثبت نام رسمی دانشجو منصرف از تحصیل محسوب می گردد.

بعلاوه کنترل نهایی به منظور برطرف اشکالات آموزشی واحدهای اخذ شده و شرایط تحصیلی دانشجو است و باید به وسیله کارشناسان اداره آموزش انجام گیرد.

دانشگاه تهران مهلت اعلام نمرات و ثبت در سیستم جامع آموزشی دانشگاه به وسیله اساتید را تا 10 روز پس از هر امتحان و حداکثر تا 20 تیر ماه امسال مشخص نموده است.

دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی(کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) دانشگاه تهران از روز شنبه 8 بهمن تا روز پنجشنبه 13 این ماه می توانستند برای نیم سال دوم تحصیلی 1401 - 1402 ثبت نام نمایند.

آغاز کلاس های آموزشی این دانشجویان از 16 بهمن آغاز شده است و دانشجویان دانشگاه تهران در روزهای 30 بهمن و اول و دوم اسفند می توانستند اقدام به حذف و اضافه فایل های خود نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 فروردین 1402 بروزرسانی: 12 فروردین 1402 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2281

به "تقویم آموزشی نیم سال دوم دانشگاه تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویم آموزشی نیم سال دوم دانشگاه تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید