خبرنگاران کنترل شیوع کرونا نیازمند همکاری عمومی است

به گزارش آخرین خبر، تبریز- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان میانه با اشاره به شرایط قرمز کرونایی شهرستان از امروز، بهبود شرایط را نیازمند همراهی و همکاری اقشار مختلف مردم در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی دانست.

خبرنگاران کنترل شیوع کرونا نیازمند همکاری عمومی است

مهدی مشایخی روز شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در شهرستان میانه گفت: از فردا تمامی مشاغل گروه های 2 و 3 و 4 شهرستان به مدت 2 هفته تعطیل خواهند شد و پس از دو هفته با اعمال نظر استان مبنی بر بهبود شرایط شهرستان اعمال نظر می شود.

وی از پلیس راه خواست تا تمامی خودروهای سواری با پلاک های غیر بومی ورودی به شهرستان را اعمال قانون و از ورود آنها جلوگیری کند.

مشایخی تاکید کرد: ادارات خدمات رسان از مراجعه به درب منازل جهت کنتورنویسی تا 2 هفته خودداری کرده و جایگاههای سوخت نیز نسبت به رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی اقدام لازم را اعمال کرده و نظارتها بر جایگاهها افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بر محدودیت برگزاری مراسم تشییع و تدفین با حضور بیش از 15 نفر و لزوم چاپ اعلامیه های ترحیم بدون قید زمان تاکید کرد.

وی در ادامه از دستگاههای اجرایی خواست تا از پیمانکاران بخواهند تمامی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده و شهرداری نیز به ازدیاد سد معبر در هسته مرکزی رسیدگی کند.

مشایخی به برگزاری جلسات ضروری ادارات با حضور حداکثر 15 نفر و ممنوعیت برگزاری نماز جماعت و نماز جمعه در مساجد و امامزاده ها تاکید کرد .

امروز بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا شرایط کرونا در شهرستان های شبستر، هشترود و میانه قرمز شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1627

به "خبرنگاران کنترل شیوع کرونا نیازمند همکاری عمومی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کنترل شیوع کرونا نیازمند همکاری عمومی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید