تردد بین استانی با خودروی شخصی در کشور ممنوع می گردد

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران : سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ممنوعیت تردد بین استانی با خودروهای شخصی از سه شنبه 21 اردیبهشت ماه تا شنبه هفته بعد از آن اطلاع داد.

تردد بین استانی با خودروی شخصی در کشور ممنوع می گردد

به گزارش به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی با اشاره به اتخاذ دو تصمیم در جلسه با رئیس جمهور گفت: در این جلسه دو تصمیم قطعی شد؛ یکی از تصمیم هایمان این بود که از روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه از ساعت 12 ظهر تا 12 ظهر شنبه هفته بعدش کلیه راه های ارتباطی استان ها و ورود و خروج بین استان های مختلف ممنوع است.

وی اضافه کرد: از آنجایی که این روزها به تعطیلات عید فطر منتهی می گردد و ممکن است دچار مشکل شویم، برای جلوگیری از سفرها تصمیم بر این شد که طی این مدت تردد بین استان های متخلف در سراسر کشور و بدون در نظر دریافت رنگ بندی شهر ممنوع گردد.

وی گفت: البته ممنوعیت سفرها به وسیله هوایی و ریلی وجود ندارد، اما برای تردد خودروهای شخصی در تمام کشور این ممنوعیت اعمال می گردد.

رئیسی ادامه داد: تصمیم دیگرمان این بود که تشدید نظارت بر رعایت پروتکل ها به ویژه در حوزه اصناف اتفاق بیفتد. از روز شنبه مشاغل یک و دو می توانند در شهرهای قرمز و نارنجی فعالیت نمایند اما سخت گیری ها در زمینه رعایت پروتکل ها افزایش می یابد و اگر نقض پروتکل مشاهده و مسلم گردد، در شهرهای قرمز سه هفته و در شهرهای نارنجی دو هفته متخلف را تعطیل می کنیم.

بنابر اعلام کانال تلگرامی وبدا رئیسی درباره آزمون های پایه نهم و دوازدهم نیز گفت: تصمیم گیری نهایی درباره امتحانات پایه نهم و دوازدهم و همچنین آزمون سراسری و کارشناسی ارشد در روز شنبه به وسیله ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1690

به "تردد بین استانی با خودروی شخصی در کشور ممنوع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد بین استانی با خودروی شخصی در کشور ممنوع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید