محمدعلی بهمنی عمل قلب باز انجام داد، حال وی خوب است

به گزارش آخرین خبر، غلامرضا طریقی، شاعر در گفت وگو با خبرنگاران ، اظهار کرد: محمدعلی بهمنی از مدتی پیش دچار تنگی نفس و مسائل آریتمی قلبی شده بود؛ در ایام عید نیز این مشکل دوباره به سراغ او آمد و باتوجه به سابقه وی و بستری شدنش، پیگیر این بود که چه باید بکند.

محمدعلی بهمنی عمل قلب باز انجام داد، حال وی خوب است

وی ادامه داد: پزشک او معتقد بود که دریچه قلبش دچار مشکل شده است؛ اما باتوجه به شرایط جسمی و شیوع کرونا قصد عمل نداشت و می خواست یک تصمیم مناسب بگیرد؛ خاتمه با پیگیری دوستان و پزشک معالج، وی به یک جراح خوب معرفی گردید.

این شاعر با اشاره به نظر پزشک جراح گفت: پزشک جراح به وی گفت که در شرایط فعلی هیچ چاره ای جز عمل قلب باز ندارد و باید حتما دریچه قلب را عمل کند. با این حال با توجه به پیک کرونا بستری نشد؛ اما خاتمه دوشنبه صبح (23 فروردین ماه) بستری شد و فردای آن روز عمل کرد که این عمل تا ساعت 13 همان روز ادامه داشت.

وی اضافه نمود: وی بعد از عمل در بخش آی سی یو بستری شد و غروب همان روز به هوش آمد؛ اما به دلیل عمل قلب باز مدتی باید در خواب مصنوعی می ماند تا اینکه امروز به هوش آمد و خوشبختانه پزشک وی از نتیجه عمل جراحی خیلی راضی است.

طریقی در خاتمه گفت: خوشبختانه حال استاد بهمنی در شرایط خوبی است و فکر می کنم تا روز آدینه باید در آی سی یو باشد و بعد از آن به بخش منتقل خواهد شد؛ اما به دلیل شرایط کرونایی فکر نمی کنم خیلی در بخش بماند و ان شالله خیلی زود به منزل خواهند رفت.

محمدعلی بهمنی، شاعر مطرح کشورمان در سال 1321 در بندرعباس متولد شده است. باغ بلال، در بیوزنی، عامیانه ها، گیسو، کلاه، کفتر، گاهی دلم برای خودم تنگ می گردد، شاعر شنیدنی است، عشق است، نیستان، این خانه واژه های نسوزی دارد، من زنده ام هنوز و غزل فکر می کنم و غزل زندگی کنیم از مجموعه شعرهای منتشرشده این شاعر است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1652

به "محمدعلی بهمنی عمل قلب باز انجام داد، حال وی خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدعلی بهمنی عمل قلب باز انجام داد، حال وی خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید