دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) منصوب شد

به گزارش آخرین خبر، تهران (پانا) - مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی مسعود مکاری را به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید منصوب کرد.

دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) منصوب شد

به گزارش روابط عمومی جشنواره امید، محمدهادی عسکری در این حکم آورده است:

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) منصوب می شوید.

وی در این ابلاغ افزوده است: فیلم و عکس، نقش مهمی در واکاوی مسائل اجتماعی و فرهنگی ایفا کرده و می تواند در فراوری نشاط و پویایی جامعه دانشجویی و دانشگاهی مؤثر باشد و برگزاری رویدادهای هنری در فضای دانشگاهی فرصت مناسبی را به منظور شناسایی و معرفی استعدادهای جوان فراهم می آورد.

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم بعلاوه در بخش دیگری از این ابلاغ بر لزوم صرفه جویی در هزینه ها و پرهیز از هزینه های غیر ضروری تأکید کرده و تعامل با دستگاه های مرتبط و استفاده از ظرفیت های حوزه فیلم و عکس کشور را ضروری دانسته است.

مسعود مکاری دانشجوی دکتری دانشگاه یزد و فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. وی مشاور هفتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید، دبیر دومین دوره جشنواره بین المللی عکاسی نگاه آبی، سفیر جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران، دبیر اولین دوره جشنواره ملی عکاسی ماسار، مدیر بخش هنرهای نمایشی بخشی دانشگاهی چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و مدیر برنامه ریزی و توسعه منابع بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران بوده است. بعلاوه در کارنامه وی افتخاراتی همانند کسب مقام برتر در بخش کارآفرینی در حوزه آسیب های اجتماعی در جشنواره ملی ایده و فرصت، کسب مقام برتر کشور بخش ویژه آسیب های اجتماعی در جشنواره ملی هنرهای دیجیتال به چشم می خورد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1980

به "دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید