درخشش سپاهان در نیمه مربیان، یادآوری روزهای خوب آسیا

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران، تیم های سپاهان ایران و پاختاکور ازبکستان در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم ملک عبدالله شهر بریده عربستان به مصاف یکدیگر رفتند، رقابتی که با بازی مالکانه و برتر سپاهان در 15 دقیقه ابتدایی شروع شد.

درخشش سپاهان در نیمه مربیان، یادآوری روزهای خوب آسیا

این رجحان در 15 دقیقه دوم بازی نیز ادامه داشت، موقعیت هایی که منجر به کرنر از سمت راست در دقیقه 24 شد، ارسالی که از سمت راست به وسیله رفیعی ارسال شد و ضربه سر ولسیانی فاصله چندانی با گل نداشت اما دروازه بان پاختاکور مانع گلزنی کاپیتان طلایی پوشان شد.

اما این ازبک ها بودند که در اولین حرکت جدی با نفوذ از سمت چپ دراگان چران را در موقعیت تک به تک قرار دادند و این مهاجم خطرناک نیز با ضربه این دقیق دروازه مظاهری را باز کرد.

بعد از این گل پاختاکور جان دوباره ای گرفت و حملات خود را روی دروازه سپاهان بیشتر کرد، که سپاهان پیروز شد روی ضد حملات به وسیله حسینی تک به تک گردد که ضربه او به پای دروازه بان پاختاکور برخورد کرد و روانه کرنر شد تا نیمه اول با همان یک گل به سرانجام برسد.

سپاهان که نیمه اول تمرکز زیادی روی ضربات کرنر داشت و نشان داد روی این ضربات حساب باز نموده است در دقیقه 48 روی ارسال کرنر احمدزاده از سمت چپ و ضربه روی پا مغانلو به گل رسید تا بازی به تساوی برسد.

سپاهان باز هم نشان داد ضربات ایستگاهی برنامه جدی آنهاست، در حالی که تنها شش دقیقه از گل اول گذشته بود فرشاد احمدزاده روی یک ضربه ایستگاهی نژاد مهدی را در موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه سر او جلوی پای شهریار مغانلو افتاد و این مهاجم با ضربه ای در دهانه دروازه گل دوم خودش و سپاهان را به ثمر رساند.

پیشی گرفتن سپاهان از ازبک ها از عطش پیروزی این تیم کم نکرد و سپاهان به حملات خود ادامه داد که تا دقیقه 70 هیچکدام راه به جایی نبرد تا اینکه در دقیقه 72 دانیال اسماعیلی فر از سمت راست به قلب دفاع پاختاکور زد و پاس بیرون او را با ضربه ای درون پا به گل سوم نماینده ایران تبدیل کرد.

بعد از این گل سپاهان کمی عقب نشست و نویدکیا نیز با آوردن ریگی به ترکیب به وضوح از تمایل خود به حفظ نتیجه پرده برداشت و در نهایت با همین دفاع با نتیجه سه بر یک پیروز شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2119

به "درخشش سپاهان در نیمه مربیان، یادآوری روزهای خوب آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش سپاهان در نیمه مربیان، یادآوری روزهای خوب آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید