واکنش یحیی گل محمدی به حضور تیمش در گروه مرگ

به گزارش آخرین خبر، یحیی گل محمدی در پی قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در گروه بسیار سختی قرار گرفته ایم. همه تیم های حاضر در گروه مدعی و در پی حضور در مرحله بعدی هستند. با هر سه تیم سابقه بازی داریم و از این رو نسبت به سطح و کیفیت آنها آشنایی داریم و به طور قطع از امروز به طور کامل زیر نظر کادر ما خواهند بود.

واکنش یحیی گل محمدی به حضور تیمش در گروه مرگ

وی ادامه داد: الدحیل را خوب می شناسیم و در لیگ ستارگان قطر با آن حجم از سرمایه گذاری ها، قهرمان فصل گذشته شدند. با استقلال تاجیکستان هم بازی نموده ایم. آن ها نشان دادند قدرت غلبه بر تیم های مطرح را دارند. النصر هم با ستاره هایی چون رونالدو و مانه و … که جذب نموده نیز نیازی به تعریف و معرفی ندارد. در سخت ترین گروه منطقه غرب و به نوعی در گروه مرگ قرار داریم ولی باید توجه کرد یکی از دلایل اعطای عنوان گروه، مرگ حضور خود پرسپولیس است. رقبای ما همگی خوب و قابل احترام هستند ولی ما هم پرسپولیس هستیم و بازیکنان ما با غیرت، کوشش و توانایی خود نشان دادند قادر به تغییر معادلات به سود خود هستند.

سرمربی سرخپوشان ایران که سه قهرمانی لیگ را در چهارفصل اخیر با مردانش رقم زده است، اظهار داشت: جدا از مسائل معمول، برای این دوره به جهت تغییر قوانین دست مان بسته تر از قبل شد ولی ما از همان بازی نخست با همه کوشش خود برای موفقیت و پیروزی به میدان خواهیم رفت. تا آخرین نفس و آخرین دقیقه هر بازی برای دفاع از نام پرسپولیس و اعتبار فوتبال ایران می جنگیم و کوشش می کنیم.

یحیی گل محمدی درباره سرمایه گذاری های عجیب کشورهای عربی، به ویژه عربستان و تاثیر آن در رقابت ها، عنوان داشت: می دانیم که باشگاه های عربی چه نام های بزرگی را به آسیا آورده اند. این مساله قطعا به کیفیت فوتبال، جذابیت و بیشتر دیده شدن لیگ قهرمانان یاری خواهد نمود. از سوی دیگر برای ما مسابقه با آن ها را چالش برانگیزتر می نماید. امیدواریم با توجه به این شرایط، برای فراهم شدن حداقل ها، مسوولان حمایت بهتری از پرسپولیس و در کل از نمایندگان فوتبال ایران داشته باشند. بازیکنان فوتبال و جوانان ما توان زیادی دارند ولی باید از آنها حمایت کرد. طرفداران پرسپولیس هم با حمایت همه جانبه خود یاری بزرگی خواهند بود و ما با تمام وجود برای خوشحالی آنها کوشش می کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2339

به "واکنش یحیی گل محمدی به حضور تیمش در گروه مرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش یحیی گل محمدی به حضور تیمش در گروه مرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید