رد درخواست پرسپولیس برای یک بدهی سنگین

به گزارش آخرین خبر، امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره نامه نگاری های متعدد با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرداخت پاداش نایب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به حساب گابریل کالدرون گفت: اگر بخواهم دقیق بگویم تا حالا 31 بار در مورد پرداخت این پاداش نامه نگاری داشتیم که بیشتر آنها سهم پرسپولیس بوده است. متأسفانه آنها هیچ یک از راه هایی که قبلا پول می گرفتیم را قبول نمی نمایند.

رد درخواست پرسپولیس برای یک بدهی سنگین

او ادامه داد: قصد داشتیم این پول را در چند قسط به صورت نقد به وسیله سفارت ایران در مالزی بگیریم اما بر خلاف سال های گذشته اجازه این انتقال را ندادند. خاستیم تا همانند فیفا پول را به حساب شخص سوم واریز نمایند که باز هم با آن موافقت نکردند.

حسینی درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس تاکید نمود: اگر تا یک ماه نتوانیم با آقای کالدرون و دستیار او تسویه کنیم پنجره نقل و انتقالاتی به صورت اتوماتیک از سوی فدراسیون فوتبال بسته می گردد.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره رأی پرونده آنتونی استوکس مهاجم جنجالی ایرلندی این تیم تاکید نمود: هیچ چیزی در این باره نیامده است. من خودم بارها با استوکس صحبت کردم و خواستم برگردد اما او هر بار بهانه ای آورد و آخر سر هم کرونا را علت نیامدن به ایران اسم کرد. بعدا هم دیدیم که چه عکس هایی از او صادر شد.

حسینی در خاتمه درباره حضور پرسپولیس در تاجیکستان برای بازی با استقلال این کشور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خواهان تضمین برای حضور در تاجیکستان شدی که اعلام کردند این اتفاق در حال پیگیری است. بعلاوه فهرست اولیه را باید برای صدور ویزا اماده می کردیم که این کار در حال اجرا است اما با توجه به تغییراتی که در فهرست خواهیم داشت قطعا آن هم تغییر می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1818

به "رد درخواست پرسپولیس برای یک بدهی سنگین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد درخواست پرسپولیس برای یک بدهی سنگین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید