واکنش وزیر ورزش به استعفای هیات مدیره استقلال و پاداش به تیم ملی

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان بعدازظهر امروز یکشنبه وارد جزیره کیش شد تا با مسئولان فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ملاقات و مصاحبه کند.

واکنش وزیر ورزش به استعفای هیات مدیره استقلال و پاداش به تیم ملی

سلطانی فر در بدو ورود به این جزیره در واکنش به استعفای اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: یک اختلاف سلیقه بود که باعث شد هیات مدیره باشگاه استعفا کند. ما این استعفا را قبول نکردیم.

وی اضافه کرد: قرار شد یکی، دو روز آینده جلسه ای برای هماهنگی و آنالیز مسائل برگزار کنیم. هم باشگاه استقلال و هم پرسپولیس شرایط خوبی دارند و در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا دارای شانس هستند تا موقعیت خوبی به دست بیاورند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید نمود: احتیاج به آرامش، هماهنگی و ثبات داریم. سعی می کن با برگزاری جلسه، هماهنگی لازم ایجاد گردد.

به گزارش خبرنگاران، سلطانی فر بعلاوه بعد از حضور در تمرین تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.

وی گفت: در مرحله دوم انتخابی جام جهانی قرار بود سه مسابقه میزبان باشیم اما به خاطر شیوع ویروس کرونا، کنفدراسیون آسیا این مسابقات را در یک کشور به صورت متمرکز برگزار کرد. این تصمیم ناعادلانه بود چون شرایط میزبانی ایران از جهات مختلف برتر بود. آنها تحریم ها را بهانه کردند.

سلطانی فر اظهار داشت: امکانی برای تغییر این تصمیم ناعادلانه نبود و بازی ها در کشور بحرین برگزار خواهد شد. بچه های ما در دو، سه دهه گذشته هر زمان تحت فشار بودند و مشکل خاصی برایشان ایجاد شده بود، توانستند نتیجه خوبی بگیرند و گلیم خود را از آب بیرون بکشند و موجب افتخار مردم شوند. ان شاءالله از این مرحله با موفقیت عبور خواهیم کرد و این بچه ها پیروزی عظیم را برای مردم ایران به دست می آورند. از یکی، دو ماه قبل بود که نشست های مستمری با عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال داشتیم تا برترین شرایط را فراهم کنیم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در یک فضای محبت آمیز کار را جلو بردیم. قرار شد احتیاجهای تیم ملی تامین گردد. همه یاری کردند و جا دارد از کسانی که زحمت کشیدند تشکر کنم. شانه به شانه فدراسیون کار را جلو بردیم. خوشبختانه این رخ داد و به مرور منابع اقتصادی تامین شد. برخی ها حاشیه سازی کردند ولی تمام احتیاجها تامین شده است. محدودیتی هم نداریم. رقم یاری دولت چقدر است را محدودیت نداریم. برای موفقیت تیم ملی کشورمان محدودیتی قائل نیستیم. هر اندازه که احتیاج بوده برای تیم ملی تامین شده و هر اندازه دیگری هم احتیاج باشد، تامین خواهد شد. تا الان 30 میلیارد تومان پرداخت کردیم و در چند روز آینده مبلغ دیگری پرداخت می گردد. هر مبلغی احتیاج باشد پرداخت خواهد شد.

سلطانی فر در مورد اینکه معاون وزیر ورزش پرداخت یاری از سوی دولت را تکذیب نموده بود، توضیح داد: من دارم حرف می زنم! با مشورتی که با عزیزی خادم داشتیم، پاداشی را در نظر گرفتیم که در صورت صعود تیم که این صعود را قطعی می دانیم به تمام اعضای تیم ملی بلافاصله پرداخت خواهد شد.متعهد شدم اگر از گذشته هم پاداشی طلب نمایند پرداخت می کنیم. با اعضای تیم صحبت کردیم با آرامش بروند و بازی نمایند.

وی گفت: هماهنگی لازم انجام شده است تا کمپی برای تیم ملی در جزیره کیش ساخته گردد. وزارت ورزش در مرحله نخست در سال 1400 مبلغ 20 میلیارد تومان اختصاص می دهد تا این کمپ ساخته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1773

به "واکنش وزیر ورزش به استعفای هیات مدیره استقلال و پاداش به تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزیر ورزش به استعفای هیات مدیره استقلال و پاداش به تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید