رونالدو: 1000 درصد در یوونتوس می مانم، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سخت است

به گزارش آخرین خبر، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی راه راه پوشان تورین شایعه احتمال جدایی اش از این تیم را به کلی تکذیب کرد.

رونالدو: 1000 درصد در یوونتوس می مانم، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سخت است

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو که در تابستان اخیر در ازای 112 میلیون یورو از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، شب گذشته (شنبه) پس از رجحان 2 بر یک خانگی یوونتوس مقابل فیورنتینا در هفته سی وسوم سری A ایتالیا، در اولین فصل حضورش در این تیم قهرمانی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایتالیا را تجربه کرد تا تبدیل به اولین بازیکنی گردد که قهرمانی در سه لیگ؛ لالیگای اسپانیا، سری A ایتالیا و لیگ برتر انگلیس را تجربه نموده است.

رونالدو 34 ساله پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی DAZN ایتالیا در مورد شایعه احتمال جدایی اش از این تیم که پس از حذف بانوی پیر از لیگ قهرمانان اروپا مطرح شد، گفت: من 1000 درصد در یوونتوس می مانم. به اعتقاد من فصل اول حضورم در این تیم خیلی خوب بود و به خوبی توانستم خودم را با شرایط وفق دهم. ما اسکودتو و سوپرجام ایتالیا را فتح کردیم که قهرمانی در آنها کار ساده ای نیست. پس از قهرمانی در لیگ های انگلیس و اسپانیا، حالا قهرمانی در ایتالیا را هم تجربه کردم. برای من قهرمانی در سری A خیلی اهمیت داشت و از این بابت خشنود هستم.

فوق ستاره پرتغالی بیانکونری با وجود ناکامی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد این تیم را در فصل جاری مثبت ارزیابی کرد و این خصوص گفت: فصل موفقیت آمیزی بود و من از این بابت خشنود هستم. ضمناً نباید فراموش کرد که شما نمی توانید همواره به پیروزی برسید. ما احساس می کنیم که می توانستیم در لیگ قهرمانان اروپا کارهای بیشتری کنیم و می خواستیم به قهرمانی برسیم اما در نهایت تنها یک تیم به این عنوان می رسد.

مهاجم پیشین رئال مادرید صحبت های خود را اینطور به سرانجام برد: فصل بعد هم فصل جدید است و طرفداران قهرمانی ما در اروپا را می خواهند و باید برایش کوشش کنیم. لیگ قهرمانان، جام مهمی است اما کسب آن سخت است. به هر حال ما تیم خوبی داریم و به اعتقاد من فصل خوبی را سپری کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 143

به "رونالدو: 1000 درصد در یوونتوس می مانم، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سخت است" امتیاز دهید

1 کاربر به "رونالدو: 1000 درصد در یوونتوس می مانم، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سخت است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: 1000 درصد در یوونتوس می مانم، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید