تور اروپا ارزان: آخرین خبر ها از جابجایی بازیکنان فوتبال اروپا

به گزارش آخرین خبر، خبر های متنوعی درباره جابجایی زمستانی فوتبال اروپا در رسانه ها منتشر شده است.

تور اروپا ارزان: آخرین خبر ها از جابجایی بازیکنان فوتبال اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، پنجره زمستانی جابجایی بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال 2022 بازگشایی و روز 31 ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله چندین هفته مانده به شروع فصل جابجایی زمستانی خبر های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می رسد.

در این گزارش به مهمترین خبر های مربوط به جابجایی اشاره می کنیم.

لمپارد پیشنهاد نوریچ را رد کرد

بر اساس گزارش های متعدد، فرانک لمپارد پیشنهاد سرمربیگری نوریچ سیتی را رد نموده است.

سرمربی سابق چلسی در حال مذاکره با نوریچ بود، اما به نظر می رسد اکنون خود را کنار کشیده و جهت را برای دین اسمیت برای به دست گرفتن راهنمایی قناری ها باز گذاشته است.

دنی آلوز در آستانه بازگشت به بارسلونا

بارسلونا در خصوص بازگشت احتاقتصادی دنی آلوز به نیوکمپ تغییر نظر داده و سایت GOAL تأیید می نماید که اکنون امضای قرارداد با این مدافع حرفه ای نزدیک است.

در یک مقطع به نظر می رسید که بازگرداندن این بازیکن 38 ساله به نوکمپ منتفی شده و غول های لیگا در حال آنالیز گزینه های دیگر هستند.

با این حال ژاوی، سرمربی نو بارسا، مشتاق است تا با هم تیمی سابق خود کار کند و از سران تیم درخواست نموده است که با این بازیکن برزیلی به توافق برسند.

واکنش آگوئرو به بحث بازنشستگی پرداخت

سرخیو آگوئرو، مهاجم بارسلونا می گوید با وجود گزارش هایی مبنی بر این که مشکل قلبی می تواند او را مجبور به بازنشستگی کند، نگاه او همواره مثبت است.

رادیو کاتالونیا گزارش داده است که این مهاجم 33 ساله ممکن است مجبور گردد به علت نگرانی جدی بابت سلامتی اش کفش هایش را آویزان کند.

آگوئرو در پاسخ به این صحبت ها در توییتر نوشت: با توجه به شایعات، می توانم بگویم که از دستور پزشکان باشگاه پیروی می کنم، آزمایش ها و درمان را انجام می دهم و پیشرفت خود را در 90 روز آنالیز می کنم. همواره خوشبینم.

بارسلونا خواستار بازگشت تیاگو به نیوکمپ است

به گفته پدرو آلمیدا، بارسلونا در حال آنالیز گزینه بازگرداندن تیاگو آلکانتارا به نیوکمپ است.

هافبک ملی پوش اسپانیایی که محصول آموزشگاه لاماسیا است، در حال حاضر در لیگ برتر برای لیورپول بازی می نماید، اما نتوانسته در انگلیس پیروز گردد.

مورینیو آماده خرید مدافع منچستریونایتد

کوریره دلو اسپورت گزارش داد که به رم پیشنهاد شده است که کالوم چمبرز را از آرسنال به خدمت بگیرد.با این حال، گفته می گردد که اولویت ژوزه مورینیو جذب دیوگو دالوت، مدافع پرتغالی منچستریونایتد است.

محرز به آینده اش در من سیتی فکر می نماید

منچستر ایونینگ نیوز ادعا کرد که ریاض محرز وینگر منچسترسیتی قرار است گزینه های آینده خود را در پنجره جابجایی ژانویه آنالیز کند.

وینگر منچسترسیتی برای حضور در ترکیب اصلی قهرمان لیگ برتر با رقابت شدیدی روبرو است و شاید در پی ترک این تیم باشد تا فرصت بازی بیشتری پیدا کند.

وستهام خواستار ویدیچ نو شد

کالچو مرکاتو گزارش داد که وستهام مایل است نیکولا میلنکوویچ را از فیورنتینا جذب کند.

با این حال، این بازیکن معروف به نمانیا ویدیچ نو در فلورانس غیر قابل جایگزینی است و با توجه به صحبت های زیادی که در گذشته مطرح بود، فروخته نخواهد شد مگر اینکه پیشنهاد اقتصادی بسیار خوبی ارائه گردد.

اطمینان بارسلونا از تمدید قرارداد گاوی

به گفته فابریزیو رومانو، بارسلونا مطمئن است که گاوی، بازیکن 17 ساله اش قرارداد نوی در نیوکمپ امضاء خواهد نمود.

هنوز هیچ گونه مدارکی امضاء نشده است، اما پیشنهادی برای این بازیکن 17 ساله روی میز است تا مانند پدری و آنسو فاتی قرارداد خود را تمدید کند.

پیشنهاد رئال به امباپه در ژانویه

به گزارش رادیو استادیو نوچه، رئال مادرید آماده است در ماه ژانویه به کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن پیشنهادی ارائه کند.

سفیدپوشان مادرید در تابستان نتوانستند امباپه را جذب نمایند، اما قرارداد او سال 2022 منقضی می گردد و می تواند در سال نو قبل از این که بازیکن آزاد گردد با مشتریان خود مذاکره کند.

آرسنال بازیکن دیگری از بولونیا می گیرد

آرسنال که تاکه هیرو تومیاسو را از بولونیا به خدمت گرفت و از عملکرد او رضایت دارد، در کوشش است ماتیاس سوانبرگ هافبک ملی پوش سوئدی این تیم را نیز جذب کند.

آن ها تنها تیمی نیستند که علاقمند به جذب سوانبرگ هستند، گفته می گردد اینتر، ناپولی و آث میلان در پی حفظ او در ایتالیا هستند.

سویا در پی ماریانو

در حالی که شرایط آینده النصری مهاجم سویا نامشخص است گفته می گردد این تیم در حال آماده شدن برای جذب ماریانو دیاز از رئال مادرید است.

قیمت استرلینگ 45 میلیون پوند معین شد

به گفته مترو، منچسترسیتی برای فروش رحیم استرلینگ مهاجم ملی پوش خود حدود 45 میلیون پوند (60 میلیون دلار) مطالبه خواهد نمود.

نام بارسلونا به شدت با این ملی پوش انگلیسی پیوند خورده ، اما ممکن است غول های لیگ برتر تابستان آینده به فکر فروش استرلینگ باشند.

بودجه جابجایی ناچیز بارسلونا

آبی اناری ها تقریباً هیچ پولی به ژاوی سرمربی نو خود در پنجره جابجایی زمستانی نخواهند داد.

ESPN گزارش می دهد که بودجه جابجایی بارسلونا در ماه ژانویه کمتر از 10 میلیون یورو خواهد داشت، زیرا هزینه های مربوط به اخراج رونالد کومان بر منابع اقتصادی ضعیف باشگاه تاثیر منفی گذاشته است.

این باعث می گردد که ژاوی هرناندز، در حالی که تیمش در رده نهم لالیگا واقع شده است، به جز قرارداد های قرضی، بودجه کمی برای خرید بازیکنان با کیفیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید

  • 5 بازیکن در فهرست جابجاییی ژاوی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1954

به "تور اروپا ارزان: آخرین خبر ها از جابجایی بازیکنان فوتبال اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: آخرین خبر ها از جابجایی بازیکنان فوتبال اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید