سرمربی المپیاکوس: بازی ما و منچستریونایتد یکطرفه نبود

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال المپیاکوس یونان شکست تیمش در اولدترافورد را تاوانی بیش از اندازه سنگین برای اشتباهات شاگردان خود برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگیس دانست.

سرمربی المپیاکوس: بازی ما و منچستریونایتد یکطرفه نبود

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، میچل، سرمربی تیم المپیاکوس یونان پس از شکست 3 بر صفر شاگردانش در خانه منچستریونایتد و وداع با لیگ قهرمانان اروپا، گفت: مایلم به بازیکنان خود به خاطر کوششی که داشتند، تبریک بگویم. با نگاه به نتیجه اینگونه به نظر می رسد که بازی یکطرفه بوده است اما وضعیت بازی به هیچ وجه اینطور نبود.

وی در ادامه اضافه کرد: نتیجه بازی های فوتبال به اتفاقاتی بستگی دارد که در 2 محوطه جریمه رخ می دهد و این بار اشتباهات مان در هر 2 محوطه جریمه زمین به ما ضربه زد. ما موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما قدرشان را ندانستیم و در این سطح از رقابت ها مجازات تیم هایی که قدر موقعیت های خود را ندانند کنار رفتن از گردونه مسابقات است. داوید دخه آ (دروازه بان منچستریونایتد) هم در این بازی یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد بود و شاید این موضوع بتواند نتیجه بازی را بهتر توجیه کند.

سرمربی قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ یونان توضیح داد: ما از خودمان توقع فراوانی داشتیم اما نتیجه بازی ناامید مان کرد. به نظرم این شکست برای بازیکنان من که کوشش زیادی انجام دادند مجازات سنگینی بود. اگر می توانستم به عقب برگردم به بازیکنانم می گفتم که ضربات آخرشان را تقویت و از اشتباهاتی که در خط دفاع مرتکب شدند، پرهیز نمایند. ما در این بازی هرچه در توان داشتیم انجام دادیم اما در فوتبال چیزهای دیگری هم برای رسیدن به موفقیت ضروری است.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 306

به "سرمربی المپیاکوس: بازی ما و منچستریونایتد یکطرفه نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی المپیاکوس: بازی ما و منچستریونایتد یکطرفه نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید