شریفات: سوئیس ما را بررسی نموده بود، باید تایلند را شکست بدهیم

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران از کره جنوبی، مصطفی شریفات پس از پیروزی تیم والیبال دانشجویان ایران مقابل سوئیس اظهار کرد: سوئیس تیم بسیار خوبی بود و ما نیز از این موضوع اطلاع داشتیم . خوشحالم که در این بازی پیروز شدیم. البته در ست دوم یک سری اشتباهات داشتیم که در نهایت این ست را واگذار کردیم و باعث شد این بازی برای ما حساس تر گردد.

شریفات: سوئیس ما را بررسی نموده بود، باید تایلند را شکست بدهیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

کاپیتان تیم والیبال دانشجویان اضافه کرد: تعیین بود که تیم سوئیس ما را به خوبی بررسی نموده بود و با نقاط ضعف و قدرت تیم ایران به خوبی آشنا بود اما بازیکنان ما تجربه بیشتری داشتند و توانستیم این تیم را شکست دهیم.

وی یادآور شد: تیم حریف خوب سرویس می زد و در دفاع روی تور هم خیلی خوب نشان داد . از اینکه توانستیم با استفاده از تجربه مان این تیم را شکست دهیم خوشحالم. بازی بعدی ما با تایلند به مراتب سخت تر است چرا که آنها به خوبی با هم هماهنگ هستند و مدت زیادی است که در کنار هم بازی می نمایند اما ما باید آنها را برای صعود شکست دهیم و بدون شک برای پیروزی به میدان می رویم.

وی توضیح داد: امیدوارم مقابل تایلند و روسیه بتوانیم بهترین عملکرد را از خود نشان دهیم و بدون اشتباه ظاهر شویم تا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

تیم والیبال دانشجویان ایران پیروز شد در دومین دیدار خود در مسابقات دانشجویان دنیا امروز شنبه برابر تیم سوئیس با نتیجه 3 بر یک پیروز گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 530

به "شریفات: سوئیس ما را بررسی نموده بود، باید تایلند را شکست بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفات: سوئیس ما را بررسی نموده بود، باید تایلند را شکست بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید