مالزی مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت، رجحان با 90 امتیاز اختلاف

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: تیم ملی بسکتبال ایران در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا با اقتدار تیم ملی مالزی را از پیشِ رو برداشت.

مالزی مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت، رجحان با 90 امتیاز اختلاف

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بیست و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا از صبح امروز (پنج شنبه) در مانیل فیلیپین با حضور 15 تیم آغاز شد. در بازی افتتاحیه این مسابقات، تیم ملی ایران به عنوان یکی از امیدهای قهرمانی در اولین بازی خود به مصاف مالزی رفت و توانست این تیم را در یک بازی کاملاً یک طرفه و تمرینی با نتیجه 115 - 25 شکست دهد.

بر اساس این گزارش، مهمد بچیروویچ، برای آغاز بازی مقابل مالزی از ترکیب مهدی کامرانی، حامد آفاق، صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی استفاده کرد.

اولین دیدار تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا طوری بود که گزارشگر بازی فرصت شناسایی بازیکنان مالزی را به دست نیاورد. بازیکنان بلندقامت ایران در اولین بازی خود نمایش قدرتمندی داشتند و توانستند از همین ابتدا خط و نشان قاطعی برای حریفان خود بکشند. البته مالزی حریفی نبود که برای شاگردان بچیروویچ دردسرساز گردد و قطعاً مقابل سایر تیم های گروه (کره جنوبی و چین) نتیجه بهتری نخواهد گرفت. آغاز جام بیست و هفتم با یک بازی آسان و دست گرمی به سرمربی اسلاوونیایی تیم ملی ایران یاری کرد تا از تمام بازیکنان خود استفاده کند و آنها را محک بزند.

پیروزی با اختلاف 90 امتیاز به بازیکنان ایران یاری خواهد نمود تا فردا (آدینه) بازی بهتر و مسلط تری را مقابل تیم ملی کره به نمایش بگذارند. حامد حدادی در این بازی، امتیازآورترین بازیکن زمین بود.

نتایج کوارتر این بازی: کوارتر اول: 42 - 3 ، کوارتر دوم: 16 - 10، کوارتر سوم: 33 - 2، کوارتر چهارم: 24 - 10.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 256

به "مالزی مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت، رجحان با 90 امتیاز اختلاف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالزی مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت، رجحان با 90 امتیاز اختلاف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید