ایران با نتیجه پرگل سریلانکا را شکست داد و صعود کرد

به گزارش آخرین خبر، تیم ملی دانش آموزان ایران عصر امروز در مسابقات قهرمانی دانش آموزان آسیا با نتیجه پر گل سریلانکا را شکست داد.

ایران با نتیجه پرگل سریلانکا را شکست داد و صعود کرد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، تیم ایران عصر امروز در استادیوم بعثت شیراز به مصاف سریلانکا رفت و در انتها با نتیجه 9 بر صفر این تیم را شکست داد.

گل های ایران را مهرداد عالی پور(3گل)، حسین نخود کار، آیدین قهرمانی، عارف محمد علیپور، عرفان ساعتیان(2 گل) و محمد صابری پور به ثمر رساندند.

تیم دانش آموزان مالزی نیز در استادیوم حافظیه با نتیجه 4 بر صفر چین را شکست داد. گل های مالزی را محمدفیروز بین باهارودین (2گل) و محمد رمضان سیف الله (2 گل) به ثمر رساندند. بازیکن شماره 2 مالزی محمدبن ایزواندی در دقیقه 66 اخراج شد.

بر اساس این گزارش امروز در انتها مرحله گروهی مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا ایران به صعود مقتدرانه ایران به مرحله دوم رقابت ها دست یافت.

با مشخص شدن چهار تیم صعودکننده به مرحله بعد، روز چهارشنبه 22 شهریور ماه تیم ها استراحت دارند و در ادامه این رقابت ها از روز پنجشنبه 23 شهریور ماه بازی های یک چهارم نهایی برگزار می گردد.

در این مرحله تیم های ایران و کره جنوبی و تیم های اندونزی و مالزی برای مشخص تیم های فینالیست به مصاف هم رفته و تیم های بازنده نیز در بازی رده بندی با هم به رقابت می پردازند.

بازی رده بندی و فینال این مسابقات نیز روز آدینه 24 شهریور ماه در استادیوم بعثت برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 715

به "ایران با نتیجه پرگل سریلانکا را شکست داد و صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران با نتیجه پرگل سریلانکا را شکست داد و صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید