مرزهای انگلیس دیجیتال سازی می شوند، کنترل جدی ورود پناهجویان

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزیر کشور انگلیس از دیجیتال سازی مرزهای این کشور جهت ثبت آمار ورود و خروج های دقیق در انگلیس اطلاع داد.

مرزهای انگلیس دیجیتال سازی می شوند، کنترل جدی ورود پناهجویان

بر اساس این گزارش، به همین دلیل پریتی پاتل در تبادل نظر با اسکای نیوز گفت: آنچه من در پی پیشنهاد آن (در جلسه هیأت دولت) هستم، ارائه یک استراتژی نو برای مهاجرت های قانونی و مقررات مرزی است که در حقیقت نوعی چارچوب برای آینده (مهاجرت ها) ایجاد می نماید و نه تنها مبتنی بر دیجیتال سازی مرزهای ما بوده بلکه قوانین مربوط به مهاجرت را هم ساده تر می نماید.

به گفته وزیر کشور انگلیس، این ساز و کار برای کنترل ورود و خروج آن دسته مجرمانی که علیرغم ارتکاب جرم در خارج از مرزهای انگلیس، به علت در دست داشتن گذرنامه یا ویزای معتبر، به راحتی وارد این کشور می شوند بسیار مؤثر خواهد بود.

گفته می گردد این اقدام لندن، بخشی از استراتژی کلی دولت انگلیس در راستای کنترل مهاجرت های غیر قانونی و به ویژه پناهندگان پس از جدایی از اتحادیه اروپا به شمار میرود.

مساله مهاجرین غیر قانونی و لزوم ارائه خدمات حقوقی به آنها یکی از اختلافات عمده میان بروکسل و لندن محسوب شده و نقش بسزایی در فرآیند جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت ایفا کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1809

به "مرزهای انگلیس دیجیتال سازی می شوند، کنترل جدی ورود پناهجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزهای انگلیس دیجیتال سازی می شوند، کنترل جدی ورود پناهجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید