مهدی: اختصاص 17 درصدی بودجه فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای در امسال ، تا امروز ریالی در این حوزه به دانشکده ها پرداخت نشده!

به گزارش آخرین خبر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: یکی از معضلات اصلی ما سال جاری در بخش فعالیت های فرهنگی است و تا امروز نتوانستیم ریالی در حوزه فرهنگی به آموزشکده و دانشکده ها پرداخت کنیم.

مهدی: اختصاص 17 درصدی بودجه فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای در امسال ، تا امروز ریالی در این حوزه به دانشکده ها پرداخت نشده!

رضا مهدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به عدم اختصاص بودجه فرهنگی این دانشگاه گفت:یکی از معضلات اصلی ما سال جاری در بخش فعالیت های فرهنگی است و تا امروز نتوانستیم ریالی در حوزه فرهنگی به آموزشکده و دانشکده ها پرداخت کنیم.

وی اضافه نمود: در سال 98 فقط 17 درصد بودجه فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای محقق شده است، در صورتی که دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاهی عریض و طویل است که در 111 شهر 176 مرکز یا آموزشکده و دانشکده در سطح کشور دارد و این مبلغ 17 درصد زیر یک میلیارد تومان است و واقعا هیچ کاری در حوزه فرهنگی انجام نشده است.

مهدی اضافه نمود:البته کار های فرهنگی از منابع دیگری تا به امروز اجرا شده است، اما تخصیص بودجه ها اصلا مناسب نبود.

وی اظهار داشت: بودجه ای که سال 98 مصوب شد، مبلغ مناسبی بود و اگر محقق می شد، تمام برنامه های پیش بینی شده اجرایی می شد. بر اساس گفته مسئولین سایر دانشگاه ها وضعشان بهتر از ما نیست.

مهدی اضافه نمود: سرانه فرهنگی در دانشگاه فنی و حرفه ای در حدود 10 هزار تومان در یک سال است، که مقدار آن بسیار کم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 837

به "مهدی: اختصاص 17 درصدی بودجه فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای در امسال ، تا امروز ریالی در این حوزه به دانشکده ها پرداخت نشده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: اختصاص 17 درصدی بودجه فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای در امسال ، تا امروز ریالی در این حوزه به دانشکده ها پرداخت نشده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید