مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو الکتریک تازه کیا تا شکست مدیرعامل فیس بوک از ستاره هالیوودی

به گزارش آخرین خبر، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو الکتریک تازه کیا تا شکست مدیرعامل فیس بوک از ستاره هالیوودی

بهترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

اسنپ چت گفت که برای سه زن که طی سال گذشته به طور ناعادلانه با آنان برخورد و اخراج شده اند جریمه پرداخت می نماید. این اقدام پس از ماجراهای زنان کارمند در گوگل یکی از بهترین اقدامات غول های فناوری برای حمایت از زنان محسوب می گردد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فرانسه، غول های فناوری را هدف 3 درصد مالیات دیجیتالی قرار داد. مالیات مذکور به عواید این شرکت های سرشناس تعلق می گیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

غول خرده فروشی دنیا؛آمازون، میخواهد با سیستم های آنلاین پرداخت در مکزیک همکاری کند. هدف از این کار تسهیل شرایط پرداخت های مشتریان به وسیله سیستم های بانکی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه خودروسازی کیا درست مثل بسیاری از گروه های خودروسازی سرشناس دیگر به فکر افتاده تا اقدام به فراوری خودروهای الکتریک کند و به همین دلیل نیز از جدیدترین طرح خودرو مفهومی الکتریک خود رونمایی نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک مدیرعامل شرکت بورینگ، در توییتی غافلگیر کننده خبر از طراحی تونلی پرسرعت در لاس وگاس داد. تونلی که می تواند شانس این را داشته باشد که نخستین تونل پرسرعت تجاری ایلان ماسک در ایالات متحده باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک برای سالهایی متوالی در رتبه نخست لیست بهترین میلیاردرهای جوان و خودساخته فوربس نشسته بود اما به نظر می رسد این یکه تازی به سرانجام رسیده و اکنون نوبت به کایلی جنر رسیده که جایگاه مذکور را تسخیر کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2232

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو الکتریک تازه کیا تا شکست مدیرعامل فیس بوک از ستاره هالیوودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو الکتریک تازه کیا تا شکست مدیرعامل فیس بوک از ستاره هالیوودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید