هتل نوسا دوآ، بالی اندونزی

به گزارش آخرین خبر، هتل ساحلی 5 ستاره نوسادوآ (Nusa Dua Beach Bali) در بالی و در خط ساحلی زیبای نوسادوآ واقع شده است. اینجا یک ریزورت بسیار بزرگ است و در میان مسافرین خارجی که برای اولین بار به بالی می آیند و می خواهند در این ناحیه ساکن شده و به سیاحت در نواحی اطراف بپردازند، بسیار معروف می باشد.

هتل نوسا دوآ، بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

این هتل توانسته فضای زیبایی از بالی را به همراه استانداردهای بین المللی ارائه دهد. در همان بدو ورود با دروازه عظیم Candi که در ورودی هتل نصب شده روبرو می شوید. در درون و اطراف این هتل ساحلی می توانید دکوراسیون مختلفی به سبک خاص بالی را مشاهده کنید. مجسمه ها و نقاشی های مختلفی را در هر گوشه می توانید ببینید. زمین های این ریزورت نیز با جنگل ها و باغات سرسبز و انبوه گرمسیری پوشیده شده و شهرت بالی را در این زمینه اثبات می نماید.

ریزورت نوسادوآ بدون شک مسافرین خود را به اعماق زیبایی بالی می کشاند و امکانات و سرویس دهی درجه یکی ارائه می دهد که دور از انتظار شما خواهد بود. این هتل حدود 381 اتاق بسیار زیبا به سبک بالی و با منظره ای رو به باغ و یا اقیانوس هند دارد. همچنین تمامی اتاق ها یک بالکن اختصاصی دارند که با گلهای کاغذی تزئین شده اند. همین خود فضای زیباتری به محیط اطراف شما می بخشد.

این هتل تا کنون پیروز شده توجه و رضایت هر نوع مسافری را جلب کند؛ از خانواده ها و زوجینی که برای ماه عسل به اینجا می آیند گرفته تا گروه دوستان و گروه های توریستی. اتاق های اینجا به 2 دسته اتاق و سوئیت وقصر تقسیم می شوند. دسته اول می توانند مطابق میل خود از بین اتاق های مخصوص 2، 3 و 4 نفره، اتاق های دولوکس، سوئیت های Agung که منظره ای رو به کوهستان مقدس Agung دارد و نیز سوئیت ها ویژه نوسادوآ و اتاق های خانوادگی یکی را انتخاب نمایند.

منبع: لست سکند
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 551

به "هتل نوسا دوآ، بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل نوسا دوآ، بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید