هیتمن 3 در کمتر از یک هفته به سودآوری رسیده است

به گزارش آخرین خبر، فقط چیزی نزدیک به یک هفته احتیاج بود تا بازی هیتمن 3 برای توسعه دهندگان خود یعنی استودیو IO Interactive به سودآوری برسد. پس از همکاری طولانی مدت با اسکوئر انیکس و همچنین انتشار قسمت دوم توسط برداران وارنر این اولین قسمت از این مجموعه است که استودیو IO Interactive به صورت مستقل آن را به انتشار می رساند و گویا توانسته از همواره عملکرد پیروز تری را برای خود به ثبت رساند که دستاورد بزرگی برای آن ها محسوب می گردد.

هیتمن 3 در کمتر از یک هفته به سودآوری رسیده است

در بیانیه ای که به تازگی استودیو IO Interactive برای سایت GamesIndustry.biz فرستاده، اعلام شده:

همان طور که گفته شد، این نسخه با بودجه کامل استودیو سازنده و به صورت مستقل فراوری شده است. از همین رو، رسیدن به چنین موفقیتی در مدت زمان کوتاه یک هفته ای موفقیت بسیار بزرگی برای IO Interactive به حساب می آید. به نظر می رسد آن ها توانسته اند بالاخره مزد ساخت بازی فوق العاده خود را دریافت نمایند. علاوه بر فروش خوب، بازی هیتمن 3 از نظر منتقدان هم با استقبال بسیار زیادی روبرو شد و توانست نقدهای بسیار مثبت و خوبی را دریافت کند و حتی میانگین امتیازات آن هم در متاکریتیک نسبت به دو قسمت قبل بیشتر گردد.

  • قاتل خاموش در اوج؛ نقد ها و نمرات Hitman 3 منتشر شد

هر چند که بازی هیتمن 3 به تازگی عرضه شده و بسیاری از گیمرها را مشغول خود نموده است، اما با این وجود موفقیت این بازی از جنبه دیگری هم برای ما امیدوارنماینده است زیرا چندی پیش اعلام شد که استودیو IO Interactive در حال ساخت یک بازی از شخصیت محبوب جیمز باند است؛ اثری که قرار است داستانی اورجینال و تازه داشته باشد. هر چند اطلاعات زیادی از این پروژه اعلام نشده، اما می دانیم که این بازی قرار نیست بر اساس سری فیلم های متعدد جیمز باند ساخته گردد و کاملا مجزا خواهد بود. پتانسیل این استودیو در خلق چنین آثاری که با مجموعه بازی هیتمن به خوبی به همه اثبات شد، ما را برای پروژه بعدی آن ها هیجان زده نموده است.

  • تریلر عرضه Hitman 3

تا چند سال پیش، هم سرنوشت مجموعه بازی هیتمن و هم سرنوشت استودیو IO Interactive به این روشنی نبود و دوران دشواری را تجربه می کرد. پس از عرضه بازی هیتمن 2016 و جدایی این استودیو از اسکوئر انیکس بسیاری گمان کردند که کار این مجموعه بازی به سرانجام رسیده و شاهد دنباله آن نخواهیم بود اما IO Interactive توانست حق کامل ساخت بازی را از اسکوئر انیکس بخرد تا بتواند آن را ادامه دهد. تصمیمی که ثمره آن به خوبی در حال حاضر معین شده است. هرچند تمامی قسمت های هیتمن توانست گیمرها را به وجد آورد و آن ها را با طراحی مراحل خاص خود و آزادی عمل فوق العاده ساعت ها سرگرم کند، اما با این حال به نظر می رسد که هیتمن 3 بیش ترین موفقیت را برای آن ها به همراه داشته و باعث شده تا جهت آن ها در ادامه فعالیت خود در صنعت بازی های ویدیویی هموارتر دنبال گردد.

منبع: گیم اسپات

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1522

به "هیتمن 3 در کمتر از یک هفته به سودآوری رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیتمن 3 در کمتر از یک هفته به سودآوری رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید