واتس اپ به هندی ها خدمات پرداخت اقتصادی می دهد

به گزارش آخرین خبر، واتس اپ با هدف افزایش تعداد کاربران خود از ارائه خدمات پرداخت اقتصادی درون برنامه ای به شهروندان هندی تا قبل از انتها امسال میلادی خبر داده است.

واتس اپ به هندی ها خدمات پرداخت اقتصادی می دهد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، واتس اپ با هدف افزایش تعداد کاربران خود از ارائه خدمات پرداخت اقتصادی درون برنامه ای به شهروندان هندی تا قبل از انتها امسال میلادی خبر داده است.

قرار است این خدمات به کاربرانی در دیگر کشورهای دنیا نیز ارائه گردد. اما در گام اول کشور هند که صدها میلیون نفر در آن از واتس اپ استفاده می نمایند برای به کارگیری خدمات یادشده در نظر گرفته شده است.

انتظار می رود ارائه آزمایشی این خدمات به زودی شروع گردد. مدیران واتس اپ می گویند با راه اندازی خدمات یادشده پرداخت هزینه خرید کالا یا استفاده از خدمات به سادگی ارسال پیغامک خواهد بود.

یکی از مدیران واتس اپ ارائه چنین خدماتی را برای ادغام هر چه سریع تر هند در اقتصاد دیجیتالی ضروری دانسته و افزوده که مردم نیز به استفاده از خدمات یادشده علاقه شایانی دارند.

واتس اپ پیش از این نیز بعضی خدمات خاص خود را ابتدا در هند فعال نموده بود. از جمله این خدمات می توان به محدودکردن امکان فوروارد پیغام ها به حداکثر 5 کاربر اشاره نمود تا ازسواستفاده های احتاقتصادی و انتشار سریع اخبار دروغین جلوگیری گردد. خدمات یادشده نیز قبل از نهایی شدن به مدت شش ماه در هند به صورت آزمایشی ارائه شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 217

به "واتس اپ به هندی ها خدمات پرداخت اقتصادی می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتس اپ به هندی ها خدمات پرداخت اقتصادی می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید