ویزای تایلند استقلالی ها صادر شد، عیادت فتح الله زاده از مظلومی

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: ویزای کاروان استقلال جهت سفر به تایلند برای برگزاری دیدار برگشت مقابل بوریرام تایلند صادر شد.

ویزای تایلند استقلالی ها صادر شد، عیادت فتح الله زاده از مظلومی

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، کاروان استقلال برای برگزاری دیدار برگشت با بوریرام تایلند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، روز آدینه 22 شهریور تهران را به مقصد تایلند ترک خواهد نمود. از همین رو ویزای درخواستی استقلال برای سفر به این کشور صادر شده تا مقدمات سفر فراهم گردد.

همچنین باشگاه استقلال در صورت صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات، باید یا در عربستان به مصاف الاهلی برود یا در کره جنوبی به مصاف اف سی سئول، درخواست خود برای صدور ویزای کره جنوبی را ارائه داده است. علت این مسئله برگزاری بازی رفت دور نیمه نهایی در فاصله یک هفته پس از بازی دور برگشت یک چهارم نهایی مسابقات مقابل بوریرام است، چرا که در آن فرصت زمانی 7 روزه، تیم باید خود را آماده سفر به یکی از این دو کشور کند.

خبر دیگر از باشگاه استقلال اینکه، فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه همراه علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال و سیدمهدی علوی معاون فرهنگی باشگاه، در آستانه هفتادوهفتمین دربی پایتخت به عیادت غلامحسین مظلومی، پیشکسوت باشگاه استقلال رفتند تا دیداری با وی داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 273

به "ویزای تایلند استقلالی ها صادر شد، عیادت فتح الله زاده از مظلومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای تایلند استقلالی ها صادر شد، عیادت فتح الله زاده از مظلومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید