پرسپولیس مثل بارسا و بایرن دنبال دوگانه

به گزارش آخرین خبر، پرسپولیس در صورت قهرمانی جام حذفی، دوگانه داخلی ایران را می برد و فعلا در راستا تیم های بزرگ اروپا مثل بایرن مونیخ و بارسلونا قرار گرفته است. هر چند یک مرحله از این تیم ها عقب تر است.

پرسپولیس مثل بارسا و بایرن دنبال دوگانه

پرسپولیس مثل بارسا و بایرن دنبال دوگانه

شاگردان برانکو بعد از هت تریک قهرمانی در لیگ برتر، حالا دنبال قهرمانی جام حذفی و شکستن طلسم ناکامی هشت ساله شان در این رقابت ها هستند.

پرسپولیس طی چهار سال اخیر با برانکو همیشه با بدشانسی و همین طور اشتباهات داوری در مراحل نیمه نهایی، یک چهارم نهایی و البته یک بار هم در همان مرحله یک شانزدهم با غافلگیری مقابل قشقایی شیراز از این رقابت ها کنار رفته اند اما حالا در نیمه نهایی هستند و فارغ از استرس و هیاهوی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی در جام حذفی و دبل داخلی فکر می نمایند.

پرسپولیس در صورت قهرمانی جام حذفی، دوگانه داخلی ایران را می برد و فعلا در جهت تیم های بزرگ اروپا مثل بایرن مونیخ و بارسلونا واقع شده است. هر چند یک مرحله از این تیم ها عقب تر است. بایرن مونیخ و بارسلونا بعد از قهرمانی در لیگ های آلمان و اسپانیا حالا در فینال جام حذفی کشورهایشان به ترتیب باید با لایپزیش و والنسیا دیدار نمایند اما پرسپولیس فعلا در نیمه نهایی حضور دارد.

همچنین از بین لیگ های بزرگ اروپا منچسترسیتی پیروز شده در انگلیس جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را ببرد که البته آنها جام اتحادیه را هم برده و سه گانه را فتح نموده اند.

11 - 190

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 168

به "پرسپولیس مثل بارسا و بایرن دنبال دوگانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس مثل بارسا و بایرن دنبال دوگانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید