پلمب یک مسافرخانه و رستوران در زنجان

به گزارش آخرین خبر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: با بازدید مستمر ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر استان و شهرستان خدابنده از تأسیسات گردشگری، اولین مسافرخانه و رستوران در این شهرستان پلمب شد.

پلمب یک مسافرخانه و رستوران در زنجان

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند با اعلام این خبر گفت: یک مسافرخانه و رستوران در شهرستان خدابنده به صورت غیرمجاز و به رغم اطلاع رسانی، اقدام به پذیرش مسافر می کردند که با یاری دستگاه های نظارتی پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند.

او گفت: بازدید ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر استان از نحوه فعالیت تأسیسات گردشگری در قالب گروه های ویژه نظارتی در تمامی شهرستان ها با جدیت و به صورت روزانه انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان بابیان اینکه بازدید بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر تا تاریخ 15 فروردین به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار کرد: در نوروز 99 با کوشش کارشناسان نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و همکاری دستگاه های اجرایی ذی ربط تا به امروز بیش از 300 بازدید از واحدهای گردشگری تحت پوشش انجام شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 818

به "پلمب یک مسافرخانه و رستوران در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب یک مسافرخانه و رستوران در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید