تور ارزان یونان: چیریچ بعد از لیگ یونان به ایران برمی شود، اسکندریون: انگیزه اقتصادی بی تاثیر نیست

به گزارش آخرین خبر، دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: چیریچ تا حدود پنج ماه در کنار راهنمایی تیم ملی ایران راهنمایی تیمی در یونان را برعهده گرفته است.

تور ارزان یونان: چیریچ بعد از لیگ یونان به ایران برمی شود، اسکندریون: انگیزه اقتصادی بی تاثیر نیست

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو مردان ایران با تیم باشگاهی المپیاکوس آتن قرارداد بسته است. او قرار است در کنار راهنمایی تیم ایران راهنمایی این تیم را برای چند ماهی برعهده بگیرد.

چیریچ اعلام نموده است که ایران را ترک ننموده است و تا بازی های آسیایی 2022 راهنمایی تیم ایران را به عهده خواهد داشت و تنها برای مدتی به علت مسائل شخصی قرار است در آتن زندگی کند. محسن رضوانی رئیس فدراسیون نیز اجازه فعالیت این سرمربی در آتن را نیز صادر نموده است.

حمید اسکندریون دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مورد امضای قرارداد چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو ایران با یک تیم یونانی به خبرنگاران گفت: چیریچ با باشگاهی در آتن قرارداد بسته و بعد از انتها فصل به ایران برخواهد گشت.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مورد اینکه فصل لیگ یونان کی انتها خواهد یافت؟ گفت: دقیقا اعلام ننموده اما فکر می کنم تا بعد از عید ادامه دارد و چهار یا پنج ماه طول خواهد کشید.

اسکندریون در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است مربی دیگر برای تیم انتخاب گردد؟ گفت: خیر! تیم ملی زیر نظر مربی تیم، وحید رضایی و چیریچ تمریناتشان را ادامه می دهند. احتمالا چیریچ در اردوهای خارج از کشور نیز به تیم ملی ملحق گردد. ما شاید در یونان اردویی داشته باشیم که چیریچ هم به ما ملحق گردد.

وی در ادامه در مورد پرداخت حقوق به چیریچ در این مدت گفت: چیریچ آدم خوبی است و در زمان کرونا خیلی با ما کنار آمد. چندین پیشنهاد خوب از سایر کشورها داشت اما ترجیح داد تا بازی های آسیایی ایران بماند. اکنون شرایط اقتصادی طوری است که تامین دلار سخت است و قطعا انگیزه اقتصادی هم تاثیر داشته تا به آن کشور برود و بیشتر از ایران بگیرد.

انتهای یپام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2022

به "تور ارزان یونان: چیریچ بعد از لیگ یونان به ایران برمی شود، اسکندریون: انگیزه اقتصادی بی تاثیر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: چیریچ بعد از لیگ یونان به ایران برمی شود، اسکندریون: انگیزه اقتصادی بی تاثیر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید