کارگردان بازی Skull &ampamp Bones بعد از 15 سال از یوبی سافت جدا شد

به گزارش آخرین خبر، کارگردان بازی جمجمه و استخوان ها (Skull and Bones) به نام انتوین هنری (Antoine Henry) بعد از 15 سال از یوبیسافت جدا شد. این بازی در سال 2017 معرفی گردید و یک پروژه به سبک سارق دریایی بود. همینطور اینکه هنری طراح ارشد در پروژه های یوبیسافت در سنگاپور بوده است.

کارگردان بازی Skull &ampamp Bones بعد از 15 سال از یوبی سافت جدا شد

بعلاوه اینکه هنری در ساخت بازی اساسینز کرید: والهالا (Assassins Creed: Valhalla) هم نقش داشته است. در کنار موارد ذکر شده او روی واچ داگز (Watch Dogs) اصلی هم کار نموده بود.

بازی جمجمه و استخوان ها در سال 2017 معرفی گردید. طبق چیزی که یوبیسافت اعلام نموده این بازی از سال 2013 در حال ساخت بوده است. در ابتدا قرار بوده این بازی به شکل یک بسته الحاقی برای اساسینز کرید: پرچم سیاه (Assassins Creed: Black Flag) عرضه گردد. سپس یوبیسافت تصمیم گرفته تا آن را به صورت یک پروژه جداگانه عرضه کند.

سبک بازی جمجمه و استخوان ها چند نفره است. بعلاوه باید در آن با محیط به طور کامل در ارتباط باشید. در ابتدا هم قرار بود این بازی در سال 2018 عرضه گردد. سپس تا سال 2019 تأخیر خورد. در ادامه نیز یوبیسافت اظهار داشت تا در سال اقتصادی 2020/2021 آن را عرضه خواهد نمود.

از زمان معرفی این بازی یک بار به طور کامل بازسازی شده و حال قرار است در سال 2022 عرضه گردد.

طبق آخرین گزارش از جمجمه و استخوان ها، این بازی در مرحله آلفا قرار گرفته است. علت تأخیرهای متعدد هم تغییرات بسیار در کارمندان و بازسازی های متعدد اعلام شده است. با این حال یک دیدگاه بسیار خلاقانه پشت آن قرار داشته و به طور کلی بازی به نظر مهیج می رسد. بعلاوه اعلام شده چندین استودیوی یوبیسافت در حال کار روی آن هستند. از طرفی یوبیسافت حدود 120 میلیون دلار برای آن هزینه نموده است.

حال امیدواریم تا به زودی مسائل جمجمه و استخوان ها حل بگردد. به علت اینکه مدت زیادی در حال ساخت است و افراد بسیاری منتظر آن هستند. به طور کلی بازی به شدت خلاقانه به نظر می رسد که اصلا نکته بدی نیست. به هرحال عرضه این بازی باعث خواهد شد تا دیدگاه گیمرها به یوبیسافت مثبت تر بگردد.

منبع: VG247.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2032

به "کارگردان بازی Skull &ampamp Bones بعد از 15 سال از یوبی سافت جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان بازی Skull &ampamp Bones بعد از 15 سال از یوبی سافت جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید