کانوپولو قهرمانی زنان ایران؛ تیم های حاضر در نیمه نهایی معین شدند

به گزارش آخرین خبر، تهران (پانا) - با برگزاری دو ملاقات به جای مانده دور یک چهارم نهایی تیم های راه یافته به دور نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور کانوپولو بانوان معین شدند.

کانوپولو قهرمانی زنان ایران؛ تیم های حاضر در نیمه نهایی معین شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات کانوپولو قهرمانی کشور از روز گذشته به میزبانی هیات قایقرانی استان مازندران با حضور تیم های خراسان رضوی، فارس، یزد، زنجان، مرکزی، مازندران، تهران، لرستان، چهارمحال و بختیاری و البرز در استخر شهید رسولی نوشهر برگزار می گردد.

در ادامه این رقابت ها دو ملاقات به جای مانده از دور یک چهارم نهایی برگزار گردید.

مسابقه تیم های مرکزی و لرستان در دور یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 1 به سود مرکزی به خاتمه رسید. در این بازی ملیکا برون سه گل، حدیث حاجی حاجی دو گل و سما مرادی برای مرکزی و صبا رحمتی برای لرستان گلزنی کردند.

مسابقه تیم های البرز و یزد در دور یک چهارم نهایی با نتیجه 2 بر 0 به سود البرز به خاتمه رسید. در این بازی مائده حضوری و پریا شکوری برای البرز گلزنی کردند.

بر این اساس تیم های مازندران، تهران، مرکزی و البرز به دور نیمه نهایی رقابت ها راه پیدا کردند و تیم های خراسان رضوی، زنجان، مرکزی و یزد در گروه بازنده ها برای مقام های پنجم تا هشتم رقابت خواهند کرد.

در جدول رده بندی این رقابت ها چهارمحال و بختیاری صندلی دهم و فارس مقام نهم را بدست آورده اند و هشت تیم به جای مانده برای کسب صندلی بهتر در دور رقابت ها حاضر هستند.

در دور نیمه نهایی مسابقات تا دقایقی دیگر تهران با مازندران و البرز با مرکزی رو به رو خواهند شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1867

به "کانوپولو قهرمانی زنان ایران؛ تیم های حاضر در نیمه نهایی معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانوپولو قهرمانی زنان ایران؛ تیم های حاضر در نیمه نهایی معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید