گوشی پیکسل 5 9 مهرماه وارد بازار می گردد

به گزارش آخرین خبر، شایعاتی که درباره گوشی پیکسل 5 مطرح می شد، درست بود و امروز گوگل رسماً بیان کرد که زمان اعلام سخت افزار بعدی این شرکت چه زمانی است. بر اساس این اعلان، پیکسل 5 در تاریخ 30 سپتامبر برابر با 9 مهرماه وارد بازار می گردد.

گوشی پیکسل 5 9 مهرماه وارد بازار می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، رویداد رونمایی در ساعت 11 صبح به وقت محلی و فقط به صورت آنلاین برگزار می گردد. حتی در متن دعوتنامه این رویداد نیز نوشته شده است: کاناپه شما بهترین جایگاه در خانه است.

این شب راه اندازی به وضوح در خصوص سخت افزار است، با توجه به اینکه حساب Google Twitter در این خصوص اطلاع رسانی نموده است، بنابراین انتظار داریم پیکسل 5 در کنار پیکسل 4a 5G ظاهر گردد. ممکن است نام ها تغییر کند، اما ایده اصلی این است که باید دو گوشی جدید رسما رونمایی شوند.

بسیاری از کارشناسان و کاربران انتظار دارند در این روز بلندگوی هوشمند جدید Nest نیز معرفی گردد. البته در باره گوشی های پیکسل، انتظار نداشته باشید که گوگل از گل سرسبد تراشه ها یعنی 865 SoC استفاده کند، در عوض مدت هاست که شایعه می گردد این شرکت با خانواده 765 همکاری می نماید، زیرا مقرون به صرفه تر است.

افزون بر این ها، قابلیت رادار Soli در پیکسل 4 نیز از بین خواهد رفت. از نظر طراحی، پیکسل 5 باید کاملاً شبیه 4a باشد و در مشخصات فنی نیز بسیار چشمگیر است. جدا از SoC، ممکن است 8 گیگابایت RAM رکوردی برای گوگل در نظر گرفته گردد، انتظار می رود که صفحه نمایش 90 هرتز و یک دوربین فوق العاده جدید نیز در بخش پشت داشته باشد.

پیکسل 4a 5G قرار است اساساً نسخه بزرگتری از 4a باشد، با اسنپدراگون 765G در راس آن که امکان اتصال 5G را فراهم می نماید، اما در واقع ممکن است از یک دوربین اضافی در پشت نیز بهره ببرد.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1276

به "گوشی پیکسل 5 9 مهرماه وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی پیکسل 5 9 مهرماه وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید